ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۱۵ آبانماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

 

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر جواد احدیان
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر محسن براهیمی
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقای مهندس حکمی گزارشی از وضعیت برگزاری کنفرانس ۲۱ در اهواز ارائه کردند، و مقرر شد پیرو درخواست برگزارکنندگان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به دبیرخانه بعنوان تنخواه پرداخت گردد.

۲- آقای دکتر براهیمی گزارشی از وضعیت بدهی به دارایی و پیگیری‌های انجام شده بیان کردند. مقرر شد هرچه سریعتر نسبت به تسویه حساب بدهی انجمن به مالیات مربوط به سال‌های ۱۳۹۲ لغایت ۱۴۰۰ که حدود ۴۴ میلیون تومان می‌باشد اقدام گردد. همچنین آقای دکتر براهیمی پیگیری نمایند که بعد از تسویه اصل بدهی، نسبت به بخشودگی جرائم اقدام لازم بعمل آید.

۳- در خصوص درخواست میزبانی کنفرانس ۲۲ هیدرولیک بعد از بحث و تبادل نظر، مقرر شد از دانشگاه مراغه در جلسه آتی هیات مدیره انجمن در روز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه دعوت بعمل آید.

۴- پیش‌نویس قرارداد داخلی طرح پژوهشی فیمابین انجمن و آقای دکتر شفاعی بجستان (موضوع قرارداد با عنوان: راهنماي جامع طراحی مورفوهیدرولیکی پل‌ها و آبگذرها (آبروها یا کالورت‌ها) در سامانه رودخانه به شماره ۱۷۶۱۴/۱۸۳/۱۴۰۱ مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۱) مطرح و به تصویب هیات مدیره رسید. مقرر شد کلیه کسورات قرارداد اصلی از محل بالاسری متعلق به انجمن پرداخت گردد. ضمناً آقایان مهندس حکمی و دکتر احدیان در خصوص مبادله هرچه سریعتر قرارداد در اهواز اقدام نمایند.

۵- با درخواست انتشار مشترک نشریه پژوهش و فناوری محیط زیست مطابق روال انجمن با سایر نشریات (انتخاب نصف اعضای هیات تحریریه توسط انجمن و …) موافقت گردید.

۶- در خصوص برگزاری مجمع سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر گردید. مقرر شد نوبت اول مجمع در اواخر دی‌ماه در تهران (شرکت مدیریت منابع آب ایران) و نوبت دوم همزمان با برگزاری کنفرانس هیدرولیک در اهواز برگزار گردد. ضمناً مقرر شد آقای دکتر احدیان یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران که کاندید انتخابات نخواهند بود را بعنوان نماینده کمیسیون به دبیرخانه معرفی نمایند.

۷- در خصوص کنفرانس دانشگاه زابل مقرر شد بعد از قطعی شدن زمان کنفرانس، هماهنگی لازم برای شرکت اعضایی از هیات مدیره که تمایل به شرکت در جلسه مزبور را دارند، صورت پذیرد.

۸- موضوع تفاهم‌نامه با مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری مطرح و اعضای هیات مدیره با آن موافقت نمودند. مقرر شد آقایان دکتر قاسم زاده و مهندس حکمی با مهندس حاج رسولیها در این خصوص رایزنی نمایند.

۹- مقرر شد در اسرع وقت یک نیروی دبیرخانه‌ای برای انجام امور اداری دبیرخانه و آماده‌سازی شرایط برگزاری مجمع استخدام گردد.

 

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا