ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی و دومين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و دومين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر مهدی ياسي (مدعو)

 

غايبين:

دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- گزارش اوليه مالی دانشگاه مراغه در جلسه مطرح شد و با توجه به وجود اختلاف درآمدها، مقرر شد آقای دکتر براهيمی تا آخر هفته وضعيت درآمدها را با پرينت حساب تطابق دهند و همچنين هزينه های انجمن را نيز به ليست هزينه های کنفرانس اضافه نموده و جداول نهايي درآمدها و هزينه ها را استخراج کنند. سپس در جلسه آينده در خصوص آنها با حضور آقای دکتر چابک پور بحث شود.

۲- موضوع انعقاد قرارداد سايت و سرور انجمن مطرح شد و مقرر شد فعلا کار بازنگری سايت انجمن شروع شود و در جلسه آينده در خصوص سرور نيز تصميم گيری شود.

۳- مقرر شد آقای دکتر احديان موضوع هيئت تحريريه نشريه انگليسی را سريعتر تعيين تکليف کنند تا دريافت مقالات شروع شود.

۴- در خصوص گزارش ارزيابی نقشه راه آب کشور و جلسه برگزار شده در شرکت مديريت منابع آب به تفصيل بحث و تبادل نظر شد. با توجه به عدم هماهنگی پيش آمده نزد هيئت مديره برای شرکت در جلسه موردنظر، مقرر شد در موارد آينده حتما جلساتی که اعضای هيئت مديره به نمايندگی از انجمن هيدرولیک در جلسات شرکت می کنند به اطلاع رئيس يا دبير انجمن برسد و در ساير موارد صرفا بعنوان کارشناس آزاد و مستقل شرکت نمايند.

۵- بعلت عدم حضور نماينده دانشگاه زنجان (دکتر سعيد عباسی) در جلسه، مقرر شد بحث درباره کنفرانس ۱۴۰۵ به جلسه آتی موکول شود.

 

تصاوير جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا