ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۱۵ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر مسعود حکمی
دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر مهدی ياسي (مدعو)

غايبين:

دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- با درخواست دانشگاه بيرجند مبنی بر انتشار مشترک نشريه آبخوان و قنات موافقت گرديد، اما هيئت مديره پيشنهاد نمودند که عنوان نشريه در صورت امکان به هيدروليک در آبخوان و قنات يا هيدروليک سازه های تاريخی در آينده تغيير يابد.
۲- پيشنهادات دانشگاه زنجان مطرح شد اما هيچکدام از محورهای اصلی پيشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت. مقرر شد محورهايي چون فرسايش در حوضه آبريز سفيدرود و راهکارهای مديريت آن، مديريت رسوب در مخازن، جريان های واريزی، حقابه های زيسنی و مسائل حقوقی اب در حوضه آبريز سفيدرود به دانشگاه پيشنهاد شود و از دانشگاه درخواست شود محور مناسب تری پيشنهاد نمايند. زمان پيشنهادی کنفرانس برای آبان ۱۴۰۵ مورد موافقت قرار گرفت و در مقطع کنونی هيئت مديره با افراد پيشنهادی برای دبيری کنفرانس موافقت نمودند.
۳- مقرر شد پيشنهاد برگزاری کنفرانس بين المللی هيدروليک سال ۱۴۰۴ به دانشگاه صنعتی شاهرود ارائه شود.
۴- مقرر شد صرفا هزينه تمديد دامنه وبگاه انتشارات انجمن فعلا پرداخت شود. اما هزينه هاست در زمانی که اعتبار لازم برای راه اندازی سايت وجود داشت، پرداخت شود.
۵- مقرر شد هدايای پيشکسوتان سال ۱۴۰۲ با هماهنگی آقای دکتر حکمی در تهران به ايشان اهدا شود و يا به طريق ديگری برايشان ارسال شود.
۶- پيشنهاد گرديد موضوع تاخير طولانی در بررسی گزارش مجمع و تاييد هيئت مديره انتخابی سال ۱۴۰۱ توسط کميسيون انجمن ها طی نامه ای به کميسيون منعکس شود و آقای دکتر مهاجری شخصاً پيگيری نمايند.
۷- با توجه به گزارش آقای دکتر احديان مبنی بر موافقت اوليه آقای پروفسور مجيد حسنی زاده از دانشگاه اوترخت هلند برای عضويت در هيئت تحريريه نشريه هيدروليک، هيئت مديره انجمن با انتخاب ايشان موافقت نمودند و مقرر شد اقدامات لازم بدين منظور انجام شود.
۸- آقای دکتر براهيمی گزارشی از پيگيری های انجام شده در خصوص ماليات ارائه نمودند و بيان کردند که از سال ۱۳۹۰ تا پايان ۱۴۰۱ مفاصا حساب انجمن از دارايي شمال تهران اخذ شده است و تنها برای دو سال حدود ۲۰ درصد از جرائم بايد پرداخت شود و مابقی جرائم انجمن بخشيده شده است. همچنين مقرر شد ايشان پيگيری های لازم برای دارايي اتحاديه آب را نيز انجام دهند و توکن مربوطه خريداری شود. همچنين ايشان اعلام کردند که حدود ۷۰ درصد از کار تهيه استاندارد طرف قرارداد با منابع آب انجام شده است.
۹- مقرر شد بعد از مذاکرات آقای دکتر مهاجری با صفحه آرا و ويراستار نشريه هيدروليک در خصوص تمديد قرارداد ايشان برای سال آينده اقدام لازم انجام شود.
۱۰- هيئت مديره انجمن بعد از بررسی طرح ارائه شده پوسترهای رويداد دکتر صدقی، آنها را مورد تاييد قرار دادند و مقرر شد بعد از تعيين تکليف حمايت يونسکو تبليغات لازم آغاز شود.

 

تصاوير جلسه:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا