ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی و ششمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و ششمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۶ فروردين ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۱۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر مسعود حکمی
دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)

غايبين:

دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص فرمت جديد اساسنامه انجمن‌ها، هيات مديره ضمن موافقت با تغييرات انجام شده پيشنهاد نمودند در خصوص نحوه اخذ تاييد (امضا) از افراد در شرايط برگزاری مجازی جلسات مجمع استعلام شود تا به نحوی اين موضوع در اساسنامه گنجانده شده و نيازی به امضای فيزيکی حاضرين نباشد.

۲- آقای دکتر ايوب زاده پيشنهاد نمودند که موضوع برگزاری المپياد هيدروليک در سطح بين المللی در جلسه هيات تحريريه مطرح شود و در صورت موافقت و همکاری ايشان، حداقل بصورت محدود اين موضوع در سال جاری انجام گردد.

۳- با توجه به موافقت کميسيون ملی يونسکو با حمايت از رويدادهای المپياد و پايان نامه برتر ۱۴۰۳، مقرر شد پوسترهای مربوطه اصلاح و سريعا اطلاع رسانی آنها آغاز شود.

۴- هيات مديره با برگزاری انتخابات هيات تحريريه نشريه هيدروليک در نيمه دوم سال جاری موافقت کردند و مقرر شد نحوه برگزاری بعد از بحث و تبادل نظر در جلسه هيات تحريريه، توسط هيات مديره بررسی و اقدام لازم انجام گردد.

۵- آقای دکتر صمدی شاخص‌های جديد ارزيابی کميسيون انجمن‌ها را به اطلاع اعضا رساندند و نگرانی‌های خويش در خصوص تغيير امتيازبندی‌ها و تحقق آنها توسط انجمن برای تکرار رتبه A را بيان کردند. لذا مقرر شد در جلسات آتی اقداماتی برای فعالیت بيشتر کميته بين‌الملل صورت گيرد.

تصاوير جلسه:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا