ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی امين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی امين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)

 

غايبين:

دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص درآمدها و هزينه های کنفرانس ۲۲ که توسط انجمن انجام شده است مفصلا بحث شد و همچنين مبالغ واريزی از محل درگاه کنفرانس بررسی گرديد. با توجه به اينکه گزارش مالی دانشگاه مراغه تکميل نشده است و برخی از موارد درآمدها مستقيما به دانشگاه انجام شده است، مقرر شد فعلا پرداخت هزينه مدرسان کارگاه توسط انجمن صورت گيرد و در جلسه آينده با دريافت گزارش دانشگاه مراغه، در خصوص تسويه حساب کنفرانس اقدام گردد.

۲- با حمايت معنوی از اولين همايش ملی علوم و مهندسی محيط زيست در افق توسعه که توسط دانشگاه شهيد چمران در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد موافقت شد و همچنين مقرر شد لوگو اتحاديه آب نيز بعنوان حامی برای دانشگاه ارسال گردد.

۳- مقرر شد آقای مهندس حکمی در جلسه هفته پژوهش وزارت علوم که بناست اساسنامه جديد انجمن ها و آيين نامه جديد ارزيابی انجمن ها معرفی گردد، برخی نقطه نظرات هيات مديره در خصوص چالش های موجود در بررسی و تاييد نتايج انتخابات و مجامع انجمن ها را بيان نمايند.

۴- درخواست ارائه گواهی به نفرات منتخب مرحله اول مسابقه پايان نامه برتر مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت.

۵- مقرر شد برای همايش فصلی شورا آقايان مهندس حکمی و دکتر ايوب زاده از طرف اتحاديه آب و آقايان دکتر مهاجری و دکتر براهيمی از طرف انجمن به شورای انجمن ها معرفی شوند.

۶- مقرر شد گزارش برگزاری مجمع ۱۴۰۲ توسط آقای دکتر مهاجری به کميسيون انجمن ها تحويل شود.

۷- مقرر شد آقای دکتر مهاجری اعلام موافقت دانشگاه خوارزمی با ميزبانی کنفرانس بين المللی انجمن در شهريور ۱۴۰۳ را پيگيری و نهايتا تا يک ماه آينده به انجمن ارسال نمايند.

۸- بعد از ارائه توضيحات آقای دکتر احديان در خصوص رايزنی های انجام شده برای هيئت تحريريه و سردبير مجله انگليسی، هيئت مديره مصوب نمود که خود آقای دکتر احديان بعنوان سردبير قبول زحمت نمايند و آقای دکتر مهاجری هم بعنوان دبير اجرايي با ايشان همکاری کنند. همچنين مقرر شد نسبت به انتخاب حداقل ۷ نفر هيئت تحريريه اوليه برای نشريه توسط ايشان اقدامات لازم سريعتر انجام شود و هر چه سريعتر فراخوان دريافت مقالات نشريه و تکميل محتوای سايت انجام شود.

 

تصاوير جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا