ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل

مجله علوم و مهندسی آبیاری

مجله علمی کشاورزی ، اولین نشریه علمی – پژوهشی دانشکده کشاورزی اهواز می باشد که از خرداد ماه ۱۳۵۴ در دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور) منتشر شده است. در راستای سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مظور تخصصی کردن مجلات علمی و با تصویب دفتر کمیسیون نشریات علمی کشور، مجوز انتشار نشریه علمی – پژوهشی علوم و مهندسی آبیاری در سال ۱۳۸۸ صادر گردید.

مجله علوم و مهندسی آبیاری یک فصلنامه با دسترسی آزاد است که توسط دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می شود. تمامی مقالات به روش داوری دو سو کور مطرح و بررسی شده و مقالات بعد از بررسی اولیه توسط داوران متخصص و بر اساس صلاحدید دبیران تخصصی فرآیند پذیرش نهایی را طی خواهند نمود.

این نشریه از سال ۱۳۸۸ با چاپ دو شماره در سال آغاز به کار کرده است. با توجه به تعداد مقالات دریافتی مجله از سال ۱۳۹۱ به صورت فصلنامه و با چاپ حداقل ۱۰ مقاله در هر شماره به کار خود ادامه داده است.

اضافه کردن اعضای هیات تحریریه بین المللی، اضافه کردن چکیده مبسوط انگلیسی به مقالات، انگلیسی شدن شکل ها و جداول و عناوین آن ها، چاپ یک شماره در سال به صورت تماما انگلیسی از سری اقداماتی است که در راستای سیاست های بین المللی سازی نشریه صورت گرفته است.

 این نشریه در پایگاه های مختلف بین المللی از جمله: DOAJ، ISC، Index Copernicus International، google scholar، SID، CIVILICA، Magiran، Directory of Research Journals Indexing، و CABI نمایه شده است. همچنین اخبار نشریه در شبکه های اجتماعی Academia، Linkedin و Mendeley قابل پیگیری می باشد.

 

ارزیابی سال ۱۳۹۹ نشریات علمی کشوررتبه الف

ارزیابی سال ۱۴۰۰ نشریات علمی کشوررتبه الف

قابل مشاهده در لینک زیر

 

 

ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) در سال ۱۳۹۸: رتبه Q2 و ضریب تاثیر ۰٫۳۰۷

قابل مشاهده در لینک زیر

 

جهت دسترسی به سایت نشریه به این لینک مراجعه نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا