ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی و هفتمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و هفتمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر مهدی ياسی (مدعو)
دکتر رسول قبادیان (مدعو)
دکتر علی آرمان (مدعو)
دکتر علی اکبر اختری (مدعو)

 

غايبين:

دکتر مسعود حکمی
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقای دکتر صمدی گزارش مذاکرات انجام شده با آقای دکتر شفاعی سردبير محترم نشريه را به استحضار اعضای هيات مديره رساندند. مقرر شد در خصوص انتخابات هيئت تحريريه بعد از جلسه آتی ايشان و گزارش نظرات دريافتی تصميم گيری شود.

۲- آقای دکتر براهيمی گزارش مبسوطی از سفر خود به کره جنوبی را ارائه کردند و بيان نمودند که جلسات خوبی با مسئولان کره ای برگزار شده و امکان همکاری در برخی زمينه ها وجود دارد و ايشان در حال پيگيری هستند.

۳- جلسه روند پيشرفت کنفرانس هيدروليک با حضور نمايندگان دانشگاه رازی برگزار شد، و گزارشی از فعاليت های انجام شده توسط برگزار کنندگان به اطلاع هيئت مديره انجمن رسيد. مقرر شد هر چه سريعتر فراخوان کنفرانس منتشر و به اطلاع دانشگاهيان برسد و همچنين برخی اقدامات لازم از قبيل برآورد هزينه ثبت نام توسط دانشگاه انجام و به انجمن اعلام گردد. در خصوص سخنرانان کليدی مقرر شد نفرات پيشنهادی به انجمن معرفی شوند تا نهايتا تصميم گيری صورت گيرد. همچنين پيشنهاد گرديد در تفاهم نامه برگزاری کنفرانس از مسئولان برگزاری درخواست شود که بانک اطلاعاتی خود را در اختيار انجمن قرار دهند. مقرر شد در خصوص ساير موارد در جلسات بعدی در هيئت مديره بحث و تصميم گيری شود.

تصاوير جلسه:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا