ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارمین جلسه کمیته تخصصی سازه ها و مدل های هیدرولیکی

چهارمین جلسه کمیته سازه‌ها و مدل‌های هیدرولیکی انجمن هیدرولیک ایران با رئیس و دبیر جدید در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ بصورت مجازی در بستر سامانه meet  برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر عبدالرضا کبیری سامانی- رئیس کمیته
مهندس مرضیه رضاشهرضا- دبیر کمیته
دکتر امیر صمدی- دبیر انجمن
دکتر مجتبی صانعی
و سایر اعضای کمیته

اهم موارد مورد بحث و بررسي در جلسه به شرح زير بودند:

  • در این جلسه آقای دکتر کبیری نماینده انجمن هیدرولیک در اصفهان و رئیس کمیته مدل‌ها و سازه‌های هیدرولیکی ضمن عرض خوشامد به حاضرین، پیشنهاد برنامه جلسات ثابت کمیته را مطرح نمودند و پس از نظرسنجی از اعضا مقرر شد تا آخر سال ۱۴۰۰ جلسات طبق جدول زمانی دبیرخانه کمیته به‌صورت ماهانه برگزار شوند. هم‌چنین ایشان پیشنهاد برنامه‌های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ را ارائه دادند.
  • در برنامه پیشنهادی، بازدید از سد زاینده رود در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۲۵، با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، کارگاه آموزشی نرم‌افزار Star CCM در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۸، نشست انتقال تجربه توسط یکی از پیشکسوتان صنعت آب کشور در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲، معرفی یک محصول فناورانه دانشی در حوزه مهندسی آب در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ و سمینار تخصصی با موضوع مسائل فنی و ملاحظات طراحی و اجرای سد باغکل و مشکلات بهره‌برداری از آن توسط مدیر دفتر فنی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ به عنوان اولویت‌های برنامه کوتاه‌مدت سال جاری این کمیته معرفی شدند.
  • اعضای کمیته ضمن استقبال از برنامه‌های پیشنهادی، نقطه‌نظراتی در خصوص هرچه پربارتر شدن برنامه‌های پیش‌رو بیان نمودند. مقرر گردید که برنامه های مدونی در قالب چند سرفصل مهم به صورت میان‌مدت و بلندمدت توسط جناب آقای دکتر دهقانی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با همکاری دبیرخانه کمیته تهیه و در دستور کار قرار گیرد.
  • مقرر گردید به طور ویژه به مسأله مدل‌سازی‌های فیزیکی و آزمایشگاهی و ضرورت بهره‌برداری از ابزار اندازه‌گیری دقیق در این‌گونه مدل‌سازی‌ها توجه شود و پیشنهاد گردید سمیناری در خصوص تجربیات مدل‌سازی‌های فیزیکی و آزمایشگاهی در دانشگاه شهید چمران اهواز و سازمان آب و برق خوزستان توسط آقای دکتر زینی‌وند عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در نیمه اول اسفندماه امسال برگزار شود.
  • به پیشنهاد آقایان دکتر صانعی و مهندس خدیوپور مقرر گردید برخی مسائل و مشکلات سد زاینده‌رود و تأسیسات هیدرولیکی مربوطه جهت تعریف موضوعات پژوهشی توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به دبیرخانه کمیته ارسال و در دستور کار قرار گیرد.

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا