ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و هشتاد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص معرفی نامزدهای منتخب انجمن برای ترویج علم، مقرر شد آقایان دکتر محمود جوان، دکتر محمد محمودیان شوشتری، دکتر محمد رستمی و دکتر اصغر عزیزیان معرفی شوند. مقرر شد آقایان دکتر یاسی، دکتر احدیان، دکتر رستمی و دکتر صمدی و دکتر قاسم زاده در خصوص دلایل انتخاب این افراد تا جلسه آینده شرح دلایل موردنیاز را تهیه نمایند.

۲- با حضور آقای دکتر دهقانی دبیر علمی کنفرانس هیدرولیک ۲۰ درباره مسائل کنفرانس بحث و مذاکره شد. مصوب شد کنفرانس ۱۴۰۰ بصورت مجازی برگزار شود و مسئولان کنفرانس هماهنگی لازم برای تامین شرایط لازم را بعمل آورند. مقرر شد دبیرخانه هر چه سریعتر برنامه افتتاحیه و اختتامیه کنفرانس را تهیه کنند و هماهنگی برای انتخاب مسئولیت و موضوع نشست‌های تخصصی نیز انجام شود. علاوه بر این، ارتباط بین دبیرخانه گرگان با دبیرخانه کنفرانس مشهد برقرار شود تا از تجربیات سال قبل استفاده لازم بعمل آید.

۳- در خصوص انتخاب پیشکسوت دانشگاهی و صنعت ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد. نهایتا آقایان دکتر حسین محمدولی سامانی و دکتر مسعود قدسیان به ترتیب بعنوان پیشکسوتان دانشگاهی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برگزیده شدند. همچنین آقایان مهندس سیدمرتضی حسینی و دکتر هوشنگ حسونی زاده به ترتیب بعنوان پیشکسوتان صنعت سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

۴- تفاهم‌نامه انتشار مشترک مجله آب و توسعه پایدار بعد از انجام تغییرات توسط دانشگاه فردوسی مشهد به تصویب رسید.

۵- در خصوص رقم پیشنهادی انجمن برای پروژه تدوین ضابطه پل‌ها، آقای دکتر یاسی توضیحاتی را ارائه نمودند و با توجه به نظر کمیته، رقم ۴۱۴۰ میلیون ریال با احتساب ضریب بالاسری ۱٫۶ برای انجمن به تصویب رسید. همچنین مقرر شد درخواست شود ضریب ویژگی ۱۰ درصد نیز در این قیمت لحاظ شود.

۶- آقای دکتر احدیان توضیحاتی را در خصوص آیین‌نامه جدید ارزیابی پایان‌نامه برتر ارائه نمودند و نهایتا بعد از اخذ نظرات اصلاحی هیات مدیره، این آیین‌نامه به تصویب رسید.

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا