ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و بيست و ششمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و بيست و ششمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر مهدی ياسی (مدعو)

 

غايبين:

مهندس مسعود حکمی
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- مقرر شد آقايان دکتر ياسي و دکتر ايوب زاده روز دوشنبه موضوع اخذ امضا و ساير اطلاعات درخواستي از آقاي دکتر سلاجقه را از ايشان پيگيري نمايند.

۲- مقرر شد موضوع سفر هيات مديره به مراغه توسط دبيرخانه انجمن پيگيري شده و اطلاعات لازم جهت تهيه بليت و هتل تکميل گردد.

۳- مقرر شد آقاي دکتر مهاجري موضوع برگزاري دومين کنفرانس بين‌المللي در دانشگاه خوارزمي را بررسي و تا جلسه آينده نتيجه را به هيات مديره اعلام نمايند.

۴- مقرر شد در خصوص منشي انجمن و دفتر انجمن با حضور آقاي مهندس حکمي در جلسه آينده بحث شود. همچنين آقاي دکتر براهيمي گزارشي از وضعيت مالي حساب‌هاي انجمن ارائه کردند و بيان نمودند که با خانم شعباني براي همکاري تا زمان پيدا کردن منشي جديد صحبت کرده‌اند.

۵- مقرر شد آقاي دکتر مهاجري موضوع ميزباني کنفرانس ۱۴۰۴ را با توجه به مکاتبه قبلي انجام شده با دانشگاه خواجه نصير از طريق آقاي دکتر عميدپور پيگيري نمايند.

۶- مقرر شد با توجه به وجود زمان کافي براي برگزاري المپياد، ثبت نام المپياد تا پايان مهرماه ۱۴۰۲ تمديد شود. همچنين در خصوص مسابقه پايان نامه برتر، مقرر شد مهلت ثبت نام حداکثر تا ۲۵ مهرماه تمديد گردد.

۷- آقاي دکتر احديان گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده براي مجله انگليسي را بيان نمودند و مقرر شد حداکثر تا دو هفته آينده در خصوص سردبير و هيات تحريريه هماهنگي لازم صورت گيرد.

۸- آقاي دکتر ايوب زاده نظرات خود را در خصوص برنامه پنج ساله انجمن ارائه کردند و مقرر شد بقيه اعضا هم حداکثر تا جلسه آينده نظرات خود را اعلام کنند.

۹- مقرر شد هماهنگي اداري لازم براي برگزاري مجمع ۱۴۰۲ (نوبت اول) صورت گيرد.

 

 

 

تصاوير جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا