ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و چهل و دومين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و چهل و دومين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر جواد احديان
دکتر مسعود حکمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر رسول قباديان (مدعو)
دکتر علی اکبر اختری (مدعو)
دکتر علی آرمان (مدعو)

غايبين:

دکتر جابر سلطانی
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- بعد از بحث و مذاکره در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با آقای دکتر عطا امينی برای واگذاری امتياز انتشار مجله انگليسی به انجمن، با توجه به اينکه ايیشان فعلاً درخواست توقف پيگيری موضوع را داده بودند، هيات مديره مقرر نمود که فعلاً پيگيری خاصی صورت نگيرد و در صورت تمايل ايشان برای شروع همکاری در قالب متن تفاهم‌نامه تنظيم شده، سپس مجدداً برای مبادله تفاهم‌نامه اقدام شود.

۲- در خصوص انتخاب پيشکسوتان سال ۱۴۰۳ مذاکره شد. آقای مهندس محمدناصر درخشنده از شرکت آب منطقه‌ای غرب بعنوان پيشکسوت صنعت انتخاب شدند. در خصوص پيشکسوت دانشگاهی سه گزينه توسط هيات مديره انتخاب شدند و مقرر شد به ترتيب اولويت با ايشان برای قبول عنوان پيشکسوت مذاکره صورت گيرد و در جلسه آتی تصميم نهايی اتخاذ گردد.

۳- آقای دکتر صمدی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی مجله انگليسی ارائه نمودند و مقرر شد آقايان دکتر احديان (سردبير و مديرمسئول) و دکتر مهاجری (مدير داخلی) برنامه ريزی لازم برای برگزاری اولين جلسه هيات تحريريه داخلی را بعمل آورند.

۴- آقای دکتر صمدی مشکلات درگاه ايرانکيش را مطرح کردند و مقرر شد دکتر براهيمی برای رفع مشکل پيگيری کنند و فعلا از درگاه ملت انجمن مقرر شد برای برخی امور استفاده گردد.

۵- مقرر شد آقای دکتر مهاجری عدم تاييد سه شماره اخير مجله هيدروليک در سامانه ارشاد را پيگيری کنند.

۶- در خصوص کنفرانس بين‌المللی مذاکره شد و قرار شد آقای دکتر حکمی برخی موارد را برای طراحی پوستر و سايت پيگيری کنند.

۷- با حضور ارکان کنفرانس هيدروليک از دانشگاه رازی، گزارشی از اقدامات انجام گرفته به هيات مديره انجمن ارائه شد. مقرر شد فعلا برای افرادی که گواهی پذيرش پيش از موعد می‌خواهند از طريق درگاه ملت انجمن همکاری صورت گيرد تا بتوانند ثبت نام کنند. همچنين آقای دکتر آرمان گزارشی از پيگيری‌های بعمل آمده برای جذب حمايت‌های مالی ارائه نمودند که هنوز به نتيجه نرسيده است. موضوع تمديد زمان برگزاری نيز مطرح شد که بنا گرديد در انتهای مهرماه در اين خصوص تصميم‌گيری شود. مقرر شد نمونه گواهی‌ها و پوسترهای نشست‌های قبلی برای دانشگاه رازی ارسال شود و تيم برگزاری در زمينه فعاليت در فضای مجازی و وبگاه کنفرانس فعال‌تر شوند.

۸- با انتصاب آقای مهندس مهدی رحيمی بعنوان دبير کميته سازه‌ها و مدل‌های هيدروليکی موافقت شد.

۹- بررسی ساير موارد به جلسه آتی موکول شد.

تصاوير جلسه:

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا