ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

هفتمین جلسه کمیته روابط بین الملل

هفتمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
مهندس محمدرضا غلامی
دکتر رضا براتی
مهندس مازیار سبزه‌پرور
مهندس یونس شاهسونی

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

هفتمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ بصورت مجازی در اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید. جلسه با نام و یاد خدا و به ریاست دکتر امیر صمدی، به سمت دبیر انجمن هیدرولیک ایران، با هدف پیگیری فعالیت های گذشته و همچنین تبیین و برنامه ریزی برای فعالیت های بعدی کمیته، شروع شد. در ادامه مهندس غلامی در رابطه با شرح کارهای محول شده به اعضای کمیته توضیحاتی دادند و مقدر شد تا پیگیری‌های آتی برای انجام هرچه سریع‌تر بخش‌های محول شده انجام بگیرد و همچنین مقرر شد منتظر تشکیل جلسات نباشند و موضوعات محوله را شخصا از افراد پیگیری کنند. موضوع بعدی در رابطه با وبسایت انگلیسی انجمن بوده که با پیگیری‌های انجام شده هسته سایت تکمیل شده و بخشی‌ از مطالب به زبان انگلیسی ترجمه شده و در سایت قرار گرفته است. همچنین مقرر شد برای اضافه کردن مطالب جدید و بروزرسانی بخش‌های مختلف آن تعدادی از اعضای کمیته مشارکت داشته باشند. قرار شد نسبت به طراحی سربرگ انگلیسی انجمن اقدام گردد.
در رابطه با فعالیت‌های بین المللی کمیته با پیگیری‌های دکتر مهاجری، مکاتباتی با سازمان هواشناسی جهان (WMO) انجام شده تا در صورت امکان بتوان فعالیت‌هایی با آن نهاد انجام داد.
همچنین برای فعالیت اعضا مقرر گردید که بعضی از اعضا در رابطه با جوایز IAHR که بصورت سالانه و با عناوین مختلف به افراد فعال در زمینه هیدرویک اهدا می‌شود اطلاعاتی کسب کنند که در اختیار سایر محققان داخلی قرار بگیرد. در ادامه قرار شد تا بروشور انجمن نیز برای معرفی به زبان انگلیسی نیز ترجمه و آماده چاپ بشود.

  • از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- تکمیل وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- تهیه سربرگ انگلیسی
۳- تهیه کلیپ و بروشور معرفی انجمن
۴- مکاتبه با IAHR
۵- پیگیری همکاری با WMO
۶- ادامه تکمیل لیست ایرانیان خارج از کشور
۷- جمع آوری اطلاعات در رابطه با جوایز اهدایی IAHR به محققان فعال
۸- برگزاری کارگاه آموزشی بصورت بین‌المللی

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا