ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و هفتاد و نهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هفتاد و نهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- با توجه به برگزاری سمینار بین المللی مهندسی رودخانه در اهواز، مقرر شد بیستمین کنفرانس هیدرولیک ایران در همان تاریخ قبلی هفته اول آبان ۱۴۰۰ در دانشگاه گرگان برگزار گردد.

۲- در خصوص دفتر انجمن (ساختمان برک در خیابان ۱۶ آذر) و پاراف ریاست محترم دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران بر روی درخواست تمدید تفاهم نامه با انجمن، با توجه به اینکه موضوع به آقای دکتر منتظری منعکس شده بود و ایشان تمایلی به ادامه همکاری با انجمن نشان نداده اند، مقرر شد در اسرع وقت نسبت به تخلیه و جابجایی دفتر اقدام گردد و با توجه به رایزنی آقای مهندس حکمی با دانشگاه شهید بهشتی، نامه ای در این خصوص به آقای دکتر نورزاد رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه شهید بهشتی ارسال شود.

۳- با توجه به اینکه طبق نامه ریاست محترم دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران بعد از رایزنی با جناب آقای دکتر منتظری، اینطور اعلام شده است که ایشان هیچ ارتباطی عملا با انجمن هیدرولیک ایران ندارند و این برخلاف نقش و ارتباطات موثر ایشان در برخی فعالیت های انجمن محسوب می گردد، مقرر شد در خصوص حضور ایشان بعنوان نماینده انجمن در اتحادیه آب، مدیر مسئول نشریه هیدرولیک و مدیر مسئول انتشارات انجمن در جلسات آتی تصمیم گیری شود.

۴- با توجه به اعلام موافقت شفاهی برخی دانشگاه های تهران برای میزبانی کنفرانس ۲۱ هیدرولیک، مقرر شد دبیرخانه موضوع را برای اخذ موافقت کتبی پیگیری کند و این موضوع در جلسات آینده تصمیم گیری شود.

۵- مقرر شد آقای دکتر احسانی بعنوان مدیر پروژه ضابطه راهنماي جامع طراحی مورفوهیدرولیکی پل‌ها و آبگذرها (آبروها یا کالورت‌ها) در سامانه رودخانه این موضوع را به طور کامل پیگیری نمایند و همچنین شرکت مهندسین مشاور آبگستران میهن با همکاری آقای دکتر براهیمی، بصورت مشارکتی در این خصوص با انجمن همکاری نمایند.

۶- در خصوص پیشنهاد آقای مهندس حاج رسولیها برای همکاری انجمن در بحث ارزیابی چارت تشکیلاتی جدید حوضه های آبریز و ارائه پیشنهادات، مقرر شد آقای دکتر براهیمی نامه ای تهیه نمایند و بعد از بررسی هیات مدیره برای شرکت مدیریت منابع آب ایران ارسال شود.

۷- مقرر شد آقای دکتر قاسم زاده بحث نامه مربوط به همکاری در دانشنامه مهندسی را پیگیری و نتیجه را به هیات مدیره گزارش نمایند. در این خصوص توصیه شد نظر آقای دکتر فرهودی نیز برای امکان همکاری ایشان اخذ شود.

۸- در خصوص آیین نامه برگزاری پایان نامه های برتر، قرار شد آقای دکتر احدیان جمع بندی خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.

۹- در خصوص قرارداد حسابدار برای سال ۹۹ مقرر شد مجددا قرارداد به ایشان ارسال شود و سپس آقای دکتر براهیمی مذاکرات لازم را به انجام برسانند.

۱۰- در خصوص خرید کامپیوتر و چندکاره، با اولویت خرید چندکاره و ترجیحاً تعمیر و نصب مجدد ویندوز در سیستم‌های قبلی، مقرر شد فعلا تا زمان مشخص شدن وضعیت دفتر انجمن تامل شود.

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا