ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و نود و نهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و نود و نهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص کنفرانس ICOPMAS با توجه به نقطه نظرات آقایان دکتر یاسی و مهندس حکمی مقرر شد تا جلسه آینده پیگیری مجددی از مسئولان برگزاری سازمان بنادر و دریانوردی توسط آقای مهندس حکمی بعمل آید و در صورت تامین نظرات هیات مدیره انجمن، اقدامات لازم برای اخذ مجوز ISC و همکاری مشترک در برگزاری کنفرانس بعمل آید. در غیر اینصورت انجمن بصورت رسمی از برگزاری کنفرانس اعلام انصراف نماید.

۲- در خصوص پیشنهاد انتشار کتاب فرهنگ لغت تخصصی مهندسی آب بعد از بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره و همچنین با توجه به نقطه نظرات دریافتی از برخی اعضای کمیته انتشارات انجمن، مقرر شد کتاب مزبور به نویسندگان جهت انجام اصلاحاتی برای کاربردی شدن و درک بهتر کلمات و عبارات تخصصی عودت داده شود و در صورت تامین نظرات پیشنهادی توسط نویسندگان محترم، کتاب حاضر توسط انجمن برای چاپ بررسی و داوری گردد.

۳-  آقای دکتر براهیمی موارد مالی انجمن را به هیات مدیره گزارش نمودند و مقرر شد پیگیری برای بحث روشن شدن وضعیت مالیات و سایر موارد مربوطه توسط ایشان با جدیت دنبال شود تا وضعیت بدهی انجمن تعیین تکلیف گردد.

۴- مقرر شد در ابتدای کتابهای بعدی که توسط انجمن منتشر خواهد شد، قسمتی با عنوان پیش گفتار اضافه شود که در آن به معرفی اجمالی انجمن پرداخته شود.

۵- مقرر شد مکاتبه ای با کمیسیون انجمن های علمی وزارت عتف صورت گیرد تا در خصوص مدنظر قرار دادن انتشارات انجمن های علمی در آیین نامه ارتقا تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

۶- آقای دکتر قاسم زاده موضوع جلسه دوشنبه (فردا) با مدیرکل محترم روابط عمومی و رئیس گنجینه ملی آب ایران را در خصوص مشارکت با انجمن مطرح نمودند و مقرر شد علاوه بر آقای دکتر مهاجری، آقایان دکتر قاسم زاده، دکتر ایوب زاده، دکتر براهیمی و دکتر رستمی در جلسه حضور بهم رسانند.

۷- مقرر شد در جلسات آینده هیات مدیره، از نماینده انجمن در هیات تحریریه نشریاتی که بصورت مشترک با انجمن منتشر می شوند جهت حضور در جلسه هیات مدیره و ارائه گزارشی از فعالیت های مجله در سال گذشته و برنامه ریزی سال جاری دعوت بعمل آید. همچنین مقرر شد متن نامه ای توسط آقای دکتر ایوب زاده برای ارسال به معاونت پژوهشی دانشگاه زابل تهیه شود تا ضمن طرح دغدغه های انجمن از دانشگاه برای حمایت بیشتر از مجله نوپای پژوهشهای مهندسی آب ایران درخواست مساعدت گردد.

۸- مقرر شد موضوع کنفرانس ۲۲ با توجه به موافقت ضمنی دانشگاه شهید بهشتی توسط آقای مهندس حکمی پیگیری گردد تا اقدامات لازم برای انعقاد تفاهم نامه صورت گیرد.

 

تصاویر جلسه:

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا