ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

هشتمین جلسه کمیته روابط بین الملل

هشتمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۱۵ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدحسین مهاجری
مهندس معصومه هاشم پور
دکتر رضا اسماعیلی
مهندس امیرفرید مجتهدی
مهندس مازیار سبزه‌پرور
مهندس حامدرضا حاج قاسم

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

هشتمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۹ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه سرکار خانم مهندس معصومه هاشم پور به عنوان دبیر جدید کمیته معرفی گردید. در ادامه دکتر صمدی اقدام به ارائه خلاصه¬ای از صورت جلسه هفتم کمیته بین الملل نمود. در این راستا و بر اساس نظرات دکتر مهاجری و دکتر صمدی مقرر شد جهت به روز رسانی وبسایت انگلیسی انجمن، مطالب ترجمه شده توسط دکتر مهاجری آماده شده و پس از بازبینی کلی توسط سرکار خانم هاشم پور، ایشان مطالب را به دکتر صمدی ارجاع نمایند تا سایت انجمن هیدرولیک در قالب نسخه انگلیسی توسط ایشان بر روی اینترنت منتشر گردد. همچنین مقرر شد دبیر کمیته بین الملل جهت آماده¬سازی و ویرایش سربرگ انگلیسی با دکتر مهاجری مکاتبه نموده تا این بخش نیز توسط جناب آقای مهندس زنده نام انجام گردد. در ادامه کمیته تصمیم گرفت تا ترجمه بروشور معرفی انجمن هیدرولیک ایران به زبان انگلیسی را به جناب آقای مهندس سبزه¬پرور محول نماید. همچنین بر اساس شرح وظایف کمیته بین الملل و در راستای توسعه عملکرد این کمیته، تصمیم گرفته شد تا سلسله وبینارهای تحصیل در خارج از کشور (فرصت¬ها و چالش¬ها) با کمک سه نفر از فارغ التحصیلان شاخص در رشته آب و هیدرولیک در هفته¬های آتی برگزار گردد. بر این اساس مقرر گردید تا جناب آقای دکتر صمدی با جناب آقای دکتر صابری و همچنین جناب آقای دکتر مهاجری با جناب آقای دکتر نجفی هماهنگی¬های لازم را در جهت دعوت ایشان برای برگزاری وبینار به عمل آورند. همچنین مقرر گردید تا جناب آقای سبزه پرور در مرحله بعدی و جهت آماده¬سازی پوسترهای تبلیغاتی و انجام امور اداری قبول مسئولیت نمایند. ضمناً دبیر کمیته بین الملل نیز موظف به ارائه گزارشی از رویدادها و کارگاه¬های رایگان IAHR گردید.
در نهایت جهت جمع آوری اطلاعات لازم پیرامون جوایز IAHR به جناب آقای حامد رضا حاج قاسم سپرده شد. که لازم است ایشان مطالب لازم را از جناب آقای مهندس غلامی و یا جناب آقای دکتر سرکرده (دکتر صمدی) دریافت نمایند.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
۱- تکمیل وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- تهیه سربرگ انگلیسی
۳- تهیه بروشور انگلیسی معرفی انجمن
۴- برگزاری سلسه وبینارهای تحصیل در خارج از کشور در رشته¬های آب و هیدرولیک (فرصت ها و چالش ها)
۵- جمع آوری اطلاعات در رابطه با جوایز اهدایی IAHR به محققان فعال
۶- ارائه گزارشی از رویدادها و کارگاه های رایگان IAHR
در پایان، جلسه در ساعت ۱۹:۱۵ به اتمام رسید.

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا