ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و سی امین جلسه هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و سی امین جلسه هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ سه‌شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:
دکتر مسعود منتظری نمین
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر جابر سلطانی
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:
دکتر مجتبی نوری
دکتر مجتبی صانعی
دکتر اکبر صفرزاده
دکتر محسن براهیمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسي در جلسه به شرح زير مي‌باشند:

  • طرح تهیه کتابچه‌ای برای معرفی دستاوردهای انجمن در ربع قرن گذشته مطرح و با پیشنهاد آن موافقت شد. قرار شد ضمن ارائه دستاوردهای انجمن در این مدت، نسبت به معرفی اعضای پیشکسوت انجمن و همچنین هیئت مدیره‌های قبلی نیز اقدام شود. قرار شد آقای دکتر صمدی در این خصوص برنامه ریزی نمایند.
  • مقرر شد دبیرخانه هزینه‌های اخذ کد DOI برای کلیه مقالات مجله هیدرولیک را پیگیری و انجام دهد.
  • بسته پیشنهادی انجمن برای عضویت اعضا در IAHR مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد انجمن اعضای خود را به دو دسته طلایی و نقره‌ای تقسیم کند. جزئیات این بسته بعد از انجام مکاتبه با IAHR و نهایی شدن به اعضای محترم انجمن اطلاع رسانی خواهد شد.
  • پیشنهادات آقای جزایری برای برگزاری کارگاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دبیرخانه جلسه‌ای با حضور ایشان و دکتر منتظری و دکتر صمدی هماهنگ کند.
  • آقای دکتر صمدی گزارشی از عملکرد کمیته‌های تخصصی انجمن ارائه کردند و درخواست کردند که سایر اعضای هیئت مدیره نیز در فعالیت های کمیته ها مشارکت نمایند تا فعالیت آنها توسعه یابد.

بعد از خاتمه جلسه، اعضای هیئت مدیره نهار را در رستوران دانشکده فنی دانشگاه تهران صرف و در خصوص برخی فعالیت های انجمن مذاکره نمودند.

تصاویر جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا