ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

دوازدهمین جلسه کمیته روابط بین الملل

دوازدهمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدحسین مهاجری
مهندس معصومه هاشم پور
مهندس امیرفرید مجتهدی
مهندس آیسن یوسف دوست
دکتر رضا براتی

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

دوازدهمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید.
در بخش اول تکمیل وبسایت انگلیسی توسط دبیر کمیته پیگیری شد. وبسایت هم اکنون تکمیل بوده و در حال حاضر در اختیار جناب آقای دکتر صمدی و خانم آیسن یوسف دوست است تا مابقی بخش‌های آن تکمیل شود. در بخش دوم مقرر شد جناب آقای دکتر براتی در راستای برگزار لایو اینستاگرام با موضوع “همکاری صنعت و دانشگاه در صنعت آب و هیدرولیک” با مهمانان دانشگاهی و صنعتی برای روز چهارشنبه در اواخر مرداد حدود ساعت ۱۹ (تاریخ دقیق متعاقبا اعلام می‌گردد)، هماهنگ کرده و نتیجه را با دبیر کمیته در میان بگذارند. همچنین برای لایو چهارم با موضوع “رودخانه‌های مرزی و حق آب ایران” مقرر گردید جناب آقای دکتر مهاجری با جناب آقای مهندس وطن فدا مذاکره کرده و نتیجه را در روز سه شنبه مورخ ۵ مرداد به دبیر کمیته اطلاع دهند. همچنین برای لایو پنجم با موضوع” شبکه عصبی و هوش مصنوعی در مدلسازی هیدرولیک، آری یا خیر” مقرر شد جناب آقای دکتر مهاجری با آقایان دکتر کبیری سامانی و دکتر زراتی مذاکره نمایند. همچنین جناب آقای دکتر صمدی با آقایان دکتر بزرگ حداد و نورانی در این موضوع صحبت نمایند. همچنین بر اساس پیشنهاد اعضا مقرر گردید جناب آقای دکتر مهاجری با جناب آقای دکتر احدیان برای لایو ویژه با موضوع “خوزستان و مشکل کم آبی” صحبت کرده تا در صورت هماهنگی این لایو در مردادماه برگزار گردد. همچنین جناب آقای دکتر براتی پیشنهاد کردند جمع¬بندی لایوها به صورت یادداشت در خبرنامه انجمن هیدرولیک به چاپ برسد. جناب آقای دکتر مهاجری نیز در ادامه پیشنهاد کردند که لایوهای اینستاگرام توسط کمیته‌های مختلف دنبال شود. در نهایت مقرر شد خانم هاشم پور و دکتر مهاجری برای بانک اطلاعاتی هماهنگ کرده و نخستین ایمیل‌های دعوت¬نامه ارسال گردد. همچنین مقرر شد دو هفته آتی دبیر کمیته برای اصلاح بروشور انگلیسی به دکتر مهاجری یادآوری نمایند.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
۱- ادامه یافتن لایوهای اینستاگرام با موضوعات هوش مصنوعی، همکاری صنعت و دانشگاه و لایو ویژه خوزستان و کم آبی
۲- جمع‌بندی لایوهای اینستاگرام و انتشار در خبرنامه انجمن
۳- نهایی کردن بروشور انگلیسی
۴- آماده سازی مقدمات بانک اطلاعاتی و ارسال دعوت نامه ها

در پایان، جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ به اتمام رسید.

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا