ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

دهمین جلسه کمیته روابط بین الملل

دهمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۱۵ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدحسین مهاجری
مهندس معصومه هاشم پور
دکتر حامد سرکرده
مهندس امیرفرید مجتهدی
مهندس مازیار سبزه‌پرور
مهندس مونا مسعودی
مهندس آیسن یوسف دوست

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

در بخش اول جلسه اقدامات و فعالیتهای مدنظر در جلسه پیشین پیگیری شد. بر این اساس مقرر شد جناب آقای دکتر مهاجری با همکاری خانم هاشم‌پور، افراد مناسب برای سخنرانی در سال آتی و سایر برنامه‌های کمیته را تا پایان بهمن‌ماه به انجمن اعلام نمایند. همچنین در راستای تکمیل ترجمه سایت جناب آقای مهاجری سر فصل های ضروری را در طی جلسه ای با خانم یوسف دوست و هاشم پور به ایشان معرفی نمایند.
همچنین پیگیری آماده سازی سربرگ انگلیسی توسط جناب آقای زنده نام به دکتر صمدی سپرده شد. در بخش بعدی، مقرر شد جناب آقای دکتر مهاجری مطالب ترجمه شده از بروشور انجمن توسط آقای مهندس سبزه پرور را کنترل نهایی نمایند. قرار شد آقای دکتر صمدی با همکاری دکتر مهاجری، از اساتید ایرانی خارج از کشور برای برگزاری سلسله سخنرانی‌هایی پیرامون چالش‌ها تحصیل در خارج از کشور دعوت بعمل آورند. همچنین مقرر شد قسمت های مناسب AWARDS پاورپوینت آشنایی با IAHR توسط دکتر مهاجری ظرف ۲ هفته هایلایت شده و به آقای حاج قاسم جهت ترجمه تحویل داده شود و ایشان ظرف مدت دو روز متن ترجمه را به جهت انتشار در خبرنامه به انجمن تحویل دهند. در ادامه جناب آقای دکتر سرکرده عنوان مجله “آب و انرژی” را به جهت همکاری با IAHR پیشنهاد دادند. همچنین ایشان خواستار افزایش مدیریت اعضا از طریق سطح بندی در سه سطح طلایی، نقره¬ای و برنزی و تسهیل ارائه خدمات به اعضای انجمن شدند. از جمله دیگر پیشنهادات ایشان ایجاد یک پنل برای دانشجویان جدید الورود به رشته مهندسی آب و دریافت اطلاعات آنان از نمایندگی¬های انجمن هیدرولیک مستقر در دانشگاه ها بود. بدین سان فرآیند عضوگیری تسهیل شده و امکان ورود اعضای فعال به انجمن افزایش می¬یابد. همچنین جناب آقای سرکرده از آقایان مهاجری و صمدی خواستار افزایش فعالیت صفحات مجازی از جمله اینستاگرام انجمن در جهت معرفی آن به مجامع و دانشجویان بودند.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
۱- تکمیل وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- تهیه سربرگ انگلیسی
۳- نهایی کردن بروشور انگلیسی
۴- ارسال نامه به اساتید مستقر در دیگر کشورها به جهت معرفی سلسه وبینارهای تحصیل در خارج از کشور در رشته¬های آب و هیدرولیک (فرصت ها و چالش ها) به آنان
۵- جمع آوری اطلاعات در رابطه با جوایز اهدایی IAHR به محققان فعال و آماده سازی برای خبرنامه
۶- ادامه فعالیت جهت تاسیس مجله انگلیسی با کمک IAHR
۷- آماده سازی نامه برای IAHR و درخواست حمایت از کنفرانس پیشرو هیدرولیک
۸- بررسی امکان سطح بندی اعضای انجمن هیدرولیک (سطح طلایی، نقره ای و برنزی) و افزایش تسهیلات به اعضا
۹- پیشنهاد افزایش فعالیت اینستاگرام انجمن
۱۰- عضوگیری از دانشجویان جدید الورود رشته های آبی و ایجاد یک پنل مناسب برای آن ها جهت آشنایی با رشته و انجمن هیدرولیک
در پایان، جلسه در ساعت ۱۹:۱۵ به اتمام رسید.

 

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا