ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

 

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر محسن براهیمی
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

مهندس مسعود حکمی
دکتر جواد احدیان
دکتر مهدی یاسی
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص مسائل اتحادیه آب بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد آقای دکتر براهیمی هماهنگی نمایند که آقای امینی مدارک اتحادیه را از آقای دکتر تابش دریافت کنند. همچنین نامه‌ای جهت پیگیری امور دارایی برای ایشان صادر شود تا این موضوع را پیگیری نمایند. سپس در خصوص اخذ دفتر سال مالی ۱۴۰۱ اتحادیه اقدام شود. همچنین بعد از دریافت مدارک مجمع سال ۹۹ پیگیری لازم برای رفع مشکل ثبت اتحادیه صورت پذیرد.
۲- مقرر شد مجمع سال ۱۴۰۱ انجمن در دی‌ماه ۱۴۰۱ بصورت حضوری و در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شود. آقای دکتر قاسم زاده هماهنگی لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.
۳- آقای دکتر قاسم زاده گزارش نمودند که براساس پیگیری‌های بعمل آمده دفتری در محل ساختمان شرکت منابع آب در خیابان فاطمی یا در محل ساختمان اصلی منابع آب (دفتر در حال تجهیز جهاد آبرسانی) در اختیار انجمن قرار داده خواهد شد.
۴- مقرر شد در خصوص تدوین کتاب مشترک با سفارت کره، مجدداً نامه‌ای به کمیسیون انجمن‌ها ارسال گردد و موضع رسمی کمیسیون استعلام گردد. همچنین آقای دکتر احدیان پیگیری نمایند که در خصوص این موضوع چقدر پیشرفت انجام شده است.
۵- آقای دکتر صمدی گزارش اقدامات انجام شده برای کنفرانس سال ۱۴۰۲ توسط دانشگاه اراک را بیان نمودند و مقرر شد بعد از دریافت نامه رسمی دانشگاه، در جلسات آینده در خصوص این موضوع بصورت جدی‌ بحث گردد.
۶- با برگزاری مجازی اولین کنفرانس بین‌المللی انجمن هیدرولیک ایران در سال ۱۴۰۱ موافقت شد. مقرر شد محور اصلی کنفرانس ” مروری بر دستاوردها و چالش‌های مهندسی آب کشور در نیم قرن اخیر با نگاهی بر تجربیات متناظر بین‌المللی” باشد و آقای دکتر احدیان بعنوان دبیر علمی و مسئول برگزاری پیگیری لازم را از طرف انجام صورت دهند. ضمناً کنفرانس بصورت یکروزه با دعوت از محققان بین‌المللی در قالب نشست‌های تخصصی مرتبط با چالش‌های آبی کشور خواهد بود که در روز بعد از خاتمه کنفرانس ملی هیدرولیک ۲۱ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد (روز ۲۰ بهمن ۱۴۰۱).
۷- آقای دکتر براهیمی گزارشی از واریزی‌های انجام شده به حساب ملت انجمن توسط شرکت‌های حقوقی را بیان نمودند و مقرر شد برای آنها گواهینامه صادر گردد.
۸- در خصوص سایر موارد دستور جلسه مقرر شد در جلسه آتی با حضور سایر اعضای هیات مدیره بحث گردد.

 

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا