ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

بیست و یکمین جلسه کمیته اعضای جوان

بیست و یکمین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۱:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

امیر صمدی
مهشید میرزایی
علی احسانی فر
معصومه هاشم پور
فاطمه وثوقی
امین آقایاری
صالح ابراهیمی

 

بیست و یکمین جلسه کمیته جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول ضمن تشکر از زحمات خانم مهندس آیسن یوسف‌دوست، جناب آقای دکتر صمدی خانم مهندس مهشید میرزایی را به عنوان دبیر جدید کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک معرفی فرمودند. در ادامه انجمن و فعالیت‌های آن به اعضای جدیدالورود معرفی شد. موضوع بعدی تصمیم گیری در خصوص بخش‌های مختلف خبرنامه انجمن و تقسیم بندی فعالیت‌ها بود که با توجه به صحبت‌های انجام‌شده قرار بر این شد که مطالب مربوطه از اعضای کمیته‌های تخصصی مختلف انجمن توسط خانم مهندس مهشید میرزایی دریافت گردد، بخش معرفی نرم‌افزار توسط مهندس فاطمه وثوقی و بخش‌های معرفی رویداد و معرفی کتاب توسط آقای مهندس صالح ابراهیمی انجام خواهد شد. در خصوص خبرنامه طبق پیشنهاد مهندس معصومه هاشم‌پور و دکتر امیر صمدی قرار بر این شد که بخش مجزایی برای بازتاب فعالیت‌های کمیته روابط بین‌الملل از جمله معرفی مراکز علمی و افراد برجسته در سطح جهانی، معرفی کارگاه‌های بین‌المللی، تفاهم‌نامه با سفارت‌ها و… در خبرنامه اختصاص داده شود و بخش‌های ضروری توسط اعضای کمیته روابط بین‌الملل به انگلیسی ترجمه شود تا تحت عنوان خبرنامه انگلیسی در سایت انگلیسی انجمن قرار داده شود. مهندس علی احسانی‌فر هم پیشنهاد اضافه کردن بخش جدیدی برای معرفی کتاب‌های مربوط به آزمون‌های تافل و آیلتس را دادند. همچنین مهندس معصومه هاشم پور پیشنهاد دادند که خبرنامه به کلیه اعضا ایمیل شود و بدین منظور قرار بر این شد تا یک نفر مسئولیت جمع‌آوری ایمیل‌های درست و اشتباه را قبول کند. در ادامه در خصوص سایت انگلیسی انجمن هیدرولیک و لزوم آن صحبت شد و مهندس فاطمه وثوقی مسئولیت آن انجام آن را پذیرفتند.

 

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- معرفی دبیر جدید کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک
۲- تقسیم بندی کار‌های کمیته جهت فعالیت اعضای جدید
۳- جمع آوری اطلاعات از اعضای کمیته جوان و سایر کمیته‌های تخصصی جهت خبرنامه دی ماه
۴- تماس مجدد با اعضا و پیگیری وضعیت فعالیت در کمیته جوان انجمن
۵- اختصاص بخش مجزا در خبرنامه برای بازتاب فعالیت‌های کمیته روابط بین‌الملل و ترجمه بخشی از خبرنامه تحت عنوان خبرنامه انگلیسی
۶- اختصاص بخشی از خبرنامه برای معرفی کتاب‌های آزمون‌های تافل و آیلتس
۷- انتخاب مسئول برای راه‌اندازی مجدد سایت انگلیسی انجمن

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا