ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

مهندس مسعود حکمی
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقایان دکتر حمیدرضا غفوری، دبیر، دکتر علی حقیقی، دبیر علمی و دکتر محمد عزیزی پور، دبیر اجرایی بیست و یکمین کنفرانس هیدرولیک ایران نسبت به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه شهید چمران اهواز و ستاد برگزاری کنفرانس اقدام نمودند و سپس اعضای هیات مدیره انجمن نکاتی را برای کنفرانس پیش رو پیشنهاد نمودند و بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد برگزار کنندگان در اهواز و هیات مدیره انجمن نسبت به انجام اقدامات زیر برنامه ریزی نمایند.

  • تکمیل لیست اعضای کمیته علمی کنفرانس در وبگاه
  • تکمیل سایت انگلیسی کنفرانس
  • هماهنگی آقای دکتر حقیقی با آقای دکتر مهاجری برای بررسی امکان برگزاری اولین کنفرانس بین المللی انجمن همزمان با کنفرانس ۲۱ در اهواز و تعیین محور اصلی آن و دعوت از تعدادی از سخنرانان خارجی بعنوان سخنران مدعو جهت ارائه دستاوردهای خود.
  • پیگیری برای تدقیق برآورد هزینه سرانه شرکت کنندگان در کنفرانس برای بروزرسانی هزینه های ثبت نام حضوری
  • پیگیری مشترک انجمن و برگزار کنندگان برای اخذ حمایت مالی و معنوی از دستگاه های مختلف استان و به خصوص سازمان آب و برق خوزستان برای استفاده از امکانات اسکان، لجستیک و …
  • هماهنگی حضور معاونت آب و آبفا برای شرکت در مراسم افتتاحیه کنفرانس توسط آقای دکتر قاسم زاده

۲- مقرر شد آقای دکتر قاسم زاده با هماهنگی آقای مهندس حکمی موضوع دفتر انجمن را در وزارت نیرو پیگیری کنند تا در صورت امکان بتوان از فضاهای موجود وزارت نیرو یا شرکت مدیریت منابع آب ایران برای استفاده انجمن بهره برداری نمود.

۳- در خصوص اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری با دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، آقایان دکتر جواد احدیان، دکتر سیدعلی ایوب زاده و دکتر محمد رستمی بعنوان نمایندگان انجمن انتخاب شدند.

۴- آقای دکتر براهیمی گزارشی از پیگیری های انجام شده در خصوص مسائل مالی و امور مالیاتی انجمن ارائه نمودند و اعلام نمودند که پیگیری برای انجام امور مربوطه و همچنین آگهی برای استخدام مسئول جدیدی برای دبیرخانه توسط ایشان در حال انجام هست.

۵- مقرر شد دبیرخانه انجمن برای طی تشریفات اداری انعقاد قرارداد پژوهشی تدوین ضابطه / استاندارد پیشنهادی راهنماي جامع طراحی مورفوهیدرولیکی پل‌ها و آبگذرها (آبروها یا کالورت‌ها) در سامانه رودخانه با دفتر استانداردهای وزارت نیرو هماهنگی لازم را بعمل آورد.

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا