ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

هشتمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه

هشتمین جلسه کمیته مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یک ­شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۱:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

حسین عزیزی نادیان
صبا سوری
امیر صمدی
آرش احمدی
امین عبادی فر
نسیم وفایی راد
نوشین آقایی
فرشاد علیپور
شهریار حمیدی
امین سلامتیان
معین آصفی
سامان عباسی چناری
مازیار سبزه پرور

 

هشتمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با ریاست آقای حسین عزیزی نادیان و دبیری سرکار خانم صبا سوری و همچنین با حضور دبیر انجمن هیدرولیک جناب آقای دکتر امیر صمدی و تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول، ابتدا دبیر کمیته ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به اعضای جدید، دستور جلسه را بیان نمودند. سپس، رئیس کمیته درباره فعالیت ها و عملکرد کمیته و کارگروه های مربوطه در کمیته توضیحاتی را ارائه دادند. سپس سرپرست های هر کارگروه، فعالیت های انجام شده و برنامه های در نظر گرفته شده برای هر کارگروه را بیان نمودند. آقای امین عبادی فر سرپرست کارگروه آموزش درباره راه اندازی کارگاه های آموزش نرم افزارهای تخصصی مهندسی آب و رودخانه صحبت نمودند و لیست نرم افزارهای مرتبط با هیدرولیک و مهندسی رودخانه بهمراه مدرسان آنها را ارائه نمودند و همچنین آقای عبادی فر پیشنهاد نمودند که جهت برگزاری کارگاه ها و کار حرفه ای از پلتفرم اسکای روم (Sky room) استفاده شود و جهت تسهیل در صدور گواهینامه کارگاه های مربوطه، گواهینامه ها بصورت الکترونیکی باشد.
در ادامه آقای آرش احمدی سرپرست کارگروه تآلیف و ترجمه بیان نمودند که تاکنون جلساتی را با اعضای کارگروه در رابطه با ترجمه کتب تخصصی مهندسی آب و رودخانه برگزار کردند و هرکدام از اعضاء موضوعات مورد علاقه خود را به سرپرست گزارش داده اند و در نهایت ۳ کتاب جهت ترجمه نهایی شده است. همچینن ایشان از کلیه اعضای کمیته مهندسی رودخانه جهت همکاری در ترجمه کتب تخصصی مهندسی رودخانه پیشنهاد درخواست همکاری نمودند. همچنین آقای عبادی فر پیشنهاد نمودند که در کارگروه تألیف و ترجمه، اعضا با توجه به تخصصشان می توانند موضوعات خاص را بصورت فصل و در فرمت دیجیتالی منتشر نمایند.
سپس آقای دکتر صمدی از زحمات کمیته رودخانه تشکر کردند و به سوالات آقای امین عبادی فر در رابطه با بستر برگزاری کارگاه ها، ناشر دیجیتالی و الکترونیکی کردن صدور گواهینامه های کارگاه های آموزشی و همچنین آقای آرش احمدی در رابطه با چگونگی چاپ کتاب پاسخ دادند.
همچنین در ادامه خانم آقایی سرپرست کارگروه طرح تحقیقاتی بیان نمودند که تاکنون جلساتی را با اعضای کارگروه برگزار کردند و همچنین پروژه های سازمان های مربوطه را نیز بررسی نموده و از اعضای کمیته و کلیه علاقمندان جهت همکاری و فعالیت در کارگروه درخواست همکاری نمودند.

در پایان، جلسه در ساعت ۲۱:۳۰ به اتمام رسید.

 

تصاویر جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا