ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و هفتاد و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هفتاد و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
مهندس مسعود حکمی
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)

غایبین:

دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- گزینه معرفی شده بعنوان مسئول جدید دبیرخانه انجمن برای فعالیت آزمایشی سه ماهه به تایید هیئت مدیره انجمن رسید و مقرر شد آقای دکتر براهیمی قراردادی را به صورت ساعتی براساس قانون کار با ایشان تنظیم نمایند.

۲- مقرر شد نظر دانشگاه گرگان برای جابجایی زمان برگزاری کنفرانس از آبان به بهمن ۱۴۰۰ اخذ شود تا با توجه به محدودیت های کرونا در برگزاری حضوری کنفرانس، در جلسه آتی تصمیم گیری شود.

۳- مقرر شد با دانشگاه های تهران برای برگزاری کنفرانس ۲۱ هیدرولیک در سال ۱۴۰۱ مکاتبه شود و بعد از دریافت نظرات دانشگاه های مستقر در شهر تهران، در خصوص گزینه مناسب بین دانشگاه مزبور و گزینه های شهرستانی تصمیم گیری شود.

۴- مقرر شد هدایای برندگان مسابقه پایان نامه برتر به صورت حضوری در دفتر آقای دکتر براهیمی به ایشان تقدیم شود. همچنین بعد از رفع محدودیت های کرونایی در اردیبهشت ۱۴۰۰، چند نفر به نمایندگی از هیات مدیره با تنظیم وقت مناسب به صورت حضوری هدیه آقای مهندس حاج رسولیها را تقدیم و از ایشان تقدیر شایسته صورت گیرد.

۵- مقرر شد آیین نامه های قبلی برگزاری المپیاد هیدرولیک و پایان نامه برتر مجددا برای هیات مدیره انجمن ارسال شود تا در جلسه آتی در خصوص اصلاح شیوه برگزاری این دو آزمون تصمیم گیری شود.

 

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا