صفحه نخست - اخبار انجمن - مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۷

مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۷

مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۷ توسط انجمن هیدرولیک ایران برگزار می‌شود.

 

انجمن هیدرولیک ایران به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های تحقیقاتی و تقدیر از تلاشگران عرصه تولید علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و پایان‌نامه‌های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد.

لذا کلیه‌ی دانش‌آموختگان سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ که پایان‌نامه یا رساله‌هایشان مرتبط با علم هیدرولیک از قبیل: مکانیک سیالات، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک دریا، سازه‌های آبی(هیدرولیکی)، هیدرولیک شبکه‌های آب و فاضلاب، هیدرولیک انتقال رسوب، هیدرولیک مجاری روباز و رودخانه، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرولیک ماشین‌های آبی و هیدرولیک محیط‌زیست هستند می‌توانند تقاضای خود را ارائه دهند.

لازم است علاقه‌مندان دارای مقالات چاپ شده و یا پذیرش شده مستخرج از پایان‌نامه یا رساله خود در مجلات علمی-پژوهشی (داخلی یا خارجی) باشند (مقطع کارشناسی ارشد حداقل ۲ مقاله و مقطع دکترا حداقل ۳ مقاله).

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک انتهای همین صفحه نسبت به تکمیل فرم‌ و ارائه مستندات، حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ اقدام فرمایند.

از برگزیدگان مرحله اول تقاضا خواهد شد تا اصل مدارک خود را به صورت پستی ارسال نموده تا در جلسه داوری بررسی شده و آثار برتر انتخاب شوند.

تعداد نفرات برگزیده مرحله اول در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۶ نفر و در مقطع دکترا حداکثر ۳ نفر می‌باشد.

انتخاب آثار نهایی از بین صاحبان آثار برگزیده و در طی رقابتی که شامل ارائه حضوری در زمان برگزاری کنفرانس هفدهم خواهد بود صورت خواهد گرفت. راه‌یافتگان به این مرحله از پرداخت هزینه‌های اسکان و شرکت در کنفرانس معاف می‌باشند.

ارائه گواهی به برگزیدگان مرحله اول منوط به حضور در کنفرانس و شرکت در رقابت خواهد بود.

در نهایت از برگزیدگان این مسابقه در هفدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران که در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۷ در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

جوایز:

    • نفر اول مقطع دکتری: ۱ سکه بهار آزادی

    • نفرات اول و دوم مقطع کارشناسی ارشد: هر یک ۱ عدد نیم‌سکه بهار آزادی

هزینه ثبت‌نام:

    • ۵۰ هزار تومان

مهلت ثبت‌نام به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نتايج نهايی دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران

پس از برگزاری مراحل اول و دوم دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران (پنجمين يادواره دکتر …

۲ تمامی دیدگاه ها

  1. سلام. نتایج این مسابقه چه زمانی اعلام می شود؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *