ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
اخبار انجمن

مسابقه پايان‌نامه برتر ۱۴۰۲ (پنجمين يادواره دکتر حسين صدقی)

مسابقه پايان‌نامه برتر ۱۴۰۲ توسط انجمن هيدروليک ايران برگزار می‌شود:

 

 

انجمن هيدروليک ايران به منظور ارج نهادن به فعاليت‌های تحقيقاتی و تقدير از تلاشگران عرصه توليد علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و پايان‌نامه‌های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد. مسابقه پايان نامه برتر امسال نيز همچون چهار سال گذشته، برای پاسداشت ياد و خاطره پروفسور حسين صدقی به نام اين استاد ارجمند برگزار خواهد شد. اين دوره برای اولين بار با حمايت کميسيون ملی يونسکو برگزار خواهد شد. 

لذا کليه‌ی دانش‌آموختگان سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که در سال گذشته در آن برگزيده نشده اند و پايان‌نامه يا رساله‌هايشان مرتبط با علم هيدروليک از قبيل: مکانيک سيالات، هيدروانفورماتيک، هيدروليک دريا، سازه‌های آبی(هيدروليکی)، هيدروليک شبکه‌های آب و فاضلاب، هيدروليک انتقال رسوب، هيدروليک مجاری روباز و رودخانه، هيدروليک محيط‌های متخلخل، هيدروليک ماشين‌های آبی و هيدروليک محيط‌ زيست هست می‌توانند تقاضای خود را ارائه دهند.

لازم است علاقه‌مندان مستنداتی در خصوص نوآوری، کاربرد در صنعت و خلاقيت بعمل آمده در پايان نامه يا رساله خود را ارائه نمايند که می تواند شامل مقالات چاپ شده و يا پذيرش شده مستخرج از پايان‌نامه يا رساله، گواهی ثبت اختراع، طرح پژوهشی کاربردی و … باشد.

متقاضيان می‌توانند با مراجعه به لينک انتهای همين صفحه نسبت به تکميل فرم‌ و ارائه مستندات، حداکثر تا تاريخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲  ۱۰ مهر  ۱۴۰۲  اقدام فرمايند.

تعداد نفرات برگزيده مرحله اول در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۳ نفر و در مقطع دکترا حداکثر ۳ نفر می‌باشد. نهايتاً در هر مقطع تحصيلی يک نفر به عنوان برگزيده انتخاب و ضمن اهدای مدال دکتر حسين صدقی، لوح تقدير انجمن، لوح تقدير يونسکو و يک عدد سکه تمام بهار آزادی از ايشان تجليل بعمل خواهد آمد.

 

انتخاب آثار نهايی از بين صاحبان آثار برگزيده و در طی رقابتی که شامل ارائه (مجازی يا حضوری) در زمان برگزاری کنفرانس بيست و دوم يا قبل از آن خواهد بود صورت خواهد گرفت. راه‌يافتگان به اين مرحله از پرداخت هزينه‌های شرکت در کنفرانس معاف می‌باشند.

ارائه گواهی به برگزيدگان مرحله اول منوط به شرکت در کنفرانس (مجازی يا حضوری) و شرکت در رقابت فوق الذکر در مرحله دوم خواهد بود.

در نهايت از برگزيدگان اين مسابقه در بيست و دومين کنفرانس هيدروليک ايران که در آبان ماه سال  ۱۴۰۲ در دانشگاه مراغه برگزار خواهد شد، تقدير به عمل خواهد آمد.

 

هزينه ثبت‌نام:

    • اعضای انجمن هيدروليک ايران          ۱۰۰ هزار تومان

    • ساير شرکت کنندگان                        ۱۵۰ هزار تومان

 

ثبت‌نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا