صفحه نخست - جلسات انجمن - سیزدهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

سیزدهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

سیزدهمین جلسه هیئت تحریریه مجله هیدرولیک در تاریخ چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در بستر فضای مجازی برگزار گردید. در این جلسه ابتدا سردبیر محترم خدمت اعضای جدید هیئت تحریریه خیر مقدم عرض کردند و هرکدام از افراد قدیم و جدید ضمن معرفی خود و زمینه تخصصی مربوطه، نظرات خود را در خصوص زمان برگزاری جلسات آینده بیان کردند. سپس موارد زیر مطرح و تصمیم مقتضی اتحاذ گردید:

۱- آقای دکتر صمدی گزارشی از انتشار شماره بهار ۱۴۰۰ و مشکلات پیش آمده ناشی از آتش‌سوزی در سرور سیناوب را ارائه نمودند و همچنین آخرین وضعیت مقالات شماره تابستان ۱۴۰۰ برای اعضای هیئت تحریریه تشریح گردید. هر دو شماره در مرحله ویراستاری است و مقرر شد به ترتیب اولویت بهار و سپس تابستان منتشر گردد.
۲- با توجه به اینکه برخی مقالات حتی بعد از پذیرش توسط سردبیر ممکن است مورد اشکال و نقد هیئت تحریریه باشند و انجام اصلاحاتی برای چاپ آنها یا حتی خارج شدن از اولویت چاپ مدنظر هیئت تحریریه باشد، مقرر شد مقالات پذیرش شده در مرحله قبل از انتشار الکترونیکی و حتی چاپی، در صورت لزوم از اولویت خارج و مجدداً توسط هیئت تحریریه بررسی و تایید گردند.
۳- در خصوص انعقاد تفاهم ‌نامه با مرکز آینده‌سازان وزارت عتف بحث و تبادل نظر گردید و اعضای هیئت تحریریه به اتفاق آرا با همکاری در این خصوص مخالفت نمودند.
۴- مقرر شد حتی‌الامکان داوری مقالات برای دبیران تخصصی ارسال نشود.
۵- مقرر شد فراخوانی توسط نشریه برای انتشار ویژه‌نامه مقالات به زبان انگلیسی در بهار ۱۴۰۱ منتشر گردد و تلاش شود که با اطلاع‌رسانی لازم بین اعضا و همچنین در کنفرانس هیدرولیک بیستم، مقالات انگلیسی مناسب برای این شماره جمع آوری گردد و در نهایت بعد از بررسی و تایید اعضای هیئت تحریریه، این شماره به زبان انگلیسی منتشر شود.
۶- آقای دکتر کبیری سامانی ملاحظات خود را در خصوص مقاله کد JHYD-2101-1500 بیان نمودند و نهایتاً بعد از بحث و بررسی توسط سردبیر مجله و سایر اعضا، مقرر شد این مقاله در شکل فعلی از اولویت چاپ خارج گردد و از نویسندگان درخواست گردد که نسبت به رفع اشکالات موجود اقدام کنند و سپس مقاله اصلاحی توسط دبیر محترم تخصصی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
۷- در خصوص اعضای پیشنهادی هیات تحریریه نشریه مستقل انجمن به زبان انگلیسی، مقرر شد برخی از اعضای پیشکسوت انجمن و هیات تحریریه نشریه هیدرولیک نیز بعنوان هیات تحریریه نشریه مزبور اضافه شوند و سپس اقدامات بعدی توسط انجمن دنبال گردد.
۸- جلسات آتی هیات تحریریه نشریه به صورت مجازی در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ به وقت ایران بصورت مجازی برگزار خواهد شد. ترجیحاً در چهارشنبه‌ هفته‌های دوم و سوم ماه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

حاضرین جلسه:

دکتر سید علی ایوب زاده
دکتر مسعود تابش
دکتر عباس خیر
دکتر محمود شفاعی بجستان (سردبیر)
دکتر مجتبی صانعی
دکتر ناصر طالب بیدختی
دکتر بهزاد عطائی آشتیانی
دکتر جواد فرهودی
دکتر عبدالرضا کبیری سامانی
دکتر عبدالمجید محمدیان
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی (مدیر داخلی)

غایبین:

دکتر سیدمحمدعلی بنی هاشمی
دکتر مسعود منتظری نمین (مدیر مسئول)

 

تصاویر جلسه:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *