ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارمین جلسه کمیته روابط بین الملل

چهارمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ دو­شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سید حسین مهاجری
مهندس حامدرضا حاج قاسم
مهندس محمدرضا غلامی
مهندس شاهسونی
مهندس نوری
مهندس غم‌خوار
مهندس رضوی نژاد
مهندس زنده‌نام

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

  •  چهارمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۳/۰۸/۱۳۹۸ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن و همچنین پنج عضو تازه وارد در کمیته تشکیل گردید. جلسه با نام و یاد خدا و به ریاست دکتر سید حسین مهاجری، به سمت رئیس کمیته روابط بین الملل، با هدف پیگیری فعالیت¬های گذشته و همچنین تبیین و برنامه ریزی برای فعالیت های کمیته در سال جاری، شروع شد و ایشان ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی به تشریح چشم اندازهایی برای سال جاری پرداختند. در ادامه ضمن تشکر از دبیر قبلی انجمن جناب آقای مهندس بالی بخاطر زحمات فراوان، برای ایشان در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت نمودند. سپس در خصوص انتخاب دبیر جدید کمیته بحث و تبادل نظر شد. ایشان پیگیری مصوبات جلسات قبلی را نیز در ادامه انجام دادند و مقرر شد دبیر جدید کمیته برخی موارد را پیگیری کند. در ادامه دکتر صمدی، به عنوان دبیر انجمن هیدرولیک ایران در رابطه با پیگیری‌های انجمن در رابطه با وب سایت انگلیسی انجمن توضیحاتی دادند. در ادامه ایشان صحبت‌هایی در رابطه با برگزاری کنفرانس هیدرولیک و پیشنهاد برگزاری یک نشست را دادند. در ادامه جلسه در رابطه با خبرنامه انجمن و بخش مربوط به کمیته روابط بین‌الملل صحبت شد و مقرر گردید تا اعضا کمیته برای خبرنامه‌های بعدی اطلاعات مربوط به دانشگاه‌ها و اساتید سازه‌های هیدرولیکی را بصورت یک بانک اطلاعاتی جمع آوری کنند. همچنین مقرر گردید تا در رابطه با IAHR و زیرمجموعه‌های جوان این انجمن بین‌المللی که در دانشگاه‌های خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه حکیم سبزواری فعال هستند، دعوت گردد تا در کنفرانس آتی هیدرولیک حضور یابند و در رابطه با فعالیت‌های خود در این مدت توضیحاتی ارائه نمایند. همچنین مقرر گردید تا برای فعالیت‌های بین‌المللی انجمن، سربرگ به زبان انگلیسی تهیه شود. اهم تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- آقای مهندس محمدرضا غلامی بعنوان دبیر کمیته روابط بین الملل انتخاب شدند.
۲- مکاتبه با IAHR و شبکه جوانان حرفه‌ای آن در ایران (دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه حکیم سبزواری) در خصوص برگزاری کنفرانس ۱۸ هیدرولیک
۳- پیگیری لیست اسامی اعضای هیئت علمی ایرانی در دانشگاه های خارج از کشور و ارائه اسامی به دکتر صمدی
۴- پیشنهاد در رابطه با برگزاری کارگاه یا نشست در کنفرانس هیدرولیک
۵- تهیه سربرگ و مهر به زبان انگلیسی

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا