ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و یازدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و یازدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

 

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر امیر صمدی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر محسن براهیمی
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- پیشنهاد گردید که انجام تغییراتی در اساسنامه انجمن بعد از اخذ موافقت کمیسیون انجمن های علمی در دستور کار هیات مدیره قرار گیرد.

۲- مقرر شد موضوع شرکت اعضای افتخاری انجمن در مجمع عمومی همانند اعضای پیوسته از کمیسیون انجمن های علمی استعلام گردد. همچنین امکان عضویت همزمان اعضای افتخاری بعنوان عضو پیوسته نیز بررسی و استعلام شود.

۳- بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص نامه انصراف مجری طرح تدوین استاندارد با شرکت مدیریت منابع آب ایران (جناب آقای دکتر شفاعی)، پیشنهاد گردید آقای دکتر براهیمی بعنوان نماینده هیات مدیره با ایشان و سایر اعضای معرفی شده تیم تک تک مذاکره نمایند و شرایط پیشنهادی ایشان برای امکان همکاری را بررسی و در جلسه آتی هیات مدیره اعلام نمایند. همچنین در صورت انصراف قطعی افراد، نسبت به معرفی افراد جایگزین و تصمیم گیری در جلسه بعدی اقدام شود.

۴- هیات مدیره مصوب نمودند که جوایز و هدایای برگزیدگان مسابقه پایان نامه برتر و المپیاد هیدرولیک صرفا در صورت حضور و شرکت ایشان در مراسم اختتامینه کنفرانس هیدرولیک در اهواز تقدیم گردد و در صورت عدم حضور فردی در مراسم، این جوایز به افراد ارائه نشود و تنها لوح مربوطه برای ایشان پست شود.

۵- مقرر شد آقایان دکتر احدیان و دکتر صمدی نتایج ارزیابی مرحله مسابقه اول پایان نامه برتر را تا روز سه شنبه نهایی کنند و از برگزیدگان برای شرکت و ارائه پایان نامه در جلسه آتی هیات مدیره در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه دعوت بعمل آید.

۶- در خصوص مشارکت انجمن در برگزاری مدرسه زمستانی با موسسه تحقیقات آب موافقت گردید و ضریب بالاسری پیشنهادی انجمن ۲۰ درصد یا هر عددی که آقای دکتر براهیمی با موسسه توافق کنند تعیین گردید.

۷- مقرر شد آقای دکتر قاسم زاده برای اختصاص یک اتاق کاری مستقل به انجمن در ساختمان خیابان فاطمی شرکت مدیریت منابع آب مجددا مذاکره نمایند.

۸- مقرر شد دبیرخانه انجمن با اعضای هیات مدیره برای اخذ اطلاعات ایشان جهت سفر به اهواز اقدام و برنامه ریزی لازم برای تهیه بلیت و رزرو اتاق هتل صورت گیرد.

 

تصاویر جلسه:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا