صفحه نخست - اخبار انجمن - مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۹ (یادواره دکتر حسین صدقی)

مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۹ (یادواره دکتر حسین صدقی)

مسابقه پایان‌نامه برتر ۱۳۹۹ توسط انجمن هیدرولیک ایران برگزار می‌شود:

انجمن هیدرولیک ایران به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های تحقیقاتی و تقدیر از تلاشگران عرصه تولید علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و پایان‌نامه‌های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد. مسابقه پایان نامه برتر امسال نیز همچون سال گذشته، برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی به نام این استاد ارجمند برگزار خواهد شد. 

لذا کلیه‌ی دانش‌آموختگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ که پایان‌نامه یا رساله‌هایشان مرتبط با علم هیدرولیک از قبیل: مکانیک سیالات، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک دریا، سازه‌های آبی(هیدرولیکی)، هیدرولیک شبکه‌های آب و فاضلاب، هیدرولیک انتقال رسوب، هیدرولیک مجاری روباز و رودخانه، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرولیک ماشین‌های آبی و هیدرولیک محیط‌زیست هستند می‌توانند تقاضای خود را ارائه دهند.

لازم است علاقه‌مندان مستنداتی در خصوص نوآوری، کاربرد در صنعت و خلاقیت بعمل آمده در پایان نامه یا رساله خود را ارائه نمایند که می تواند شامل مقالات چاپ شده و یا پذیرش شده مستخرج از پایان‌نامه یا رساله، گواهی ثبت اختراع، طرح پژوهشی کاربردی و … باشد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک انتهای همین صفحه نسبت به تکمیل فرم‌ و ارائه مستندات، حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد۱ دی ماه ۹۹اقدام فرمایند.

از برگزیدگان مرحله اول تقاضا خواهد شد تا اصل مدارک خود را به صورت پستی ارسال نموده تا در جلسه داوری بررسی شده و آثار برتر انتخاب شوند.

تعداد نفرات برگزیده مرحله اول در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۶ نفر و در مقطع دکترا حداکثر ۳ نفر می‌باشد.

انتخاب آثار نهایی از بین صاحبان آثار برگزیده و در طی رقابتی که شامل ارائه (مجازی) در زمان برگزاری کنفرانس نوزدهم یا قبل از آن خواهد بود صورت خواهد گرفت. راه‌یافتگان به این مرحله از پرداخت هزینه‌های شرکت در کنفرانس معاف می‌باشند.

ارائه گواهی به برگزیدگان مرحله اول منوط به شرکت در کنفرانس (مجازی) و شرکت در رقابت فوق الذکر خواهد بود.

در نهایت از برگزیدگان این مسابقه در نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران که در بهمن ماه سال  ۱۳۹۹ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

هزینه ثبت‌نام:

    • اعضای انجمن هیدرولیک ایران          ۴۰ هزار تومان

    • سایر شرکت کنندگان                        ۸۰ هزار تومان

ثبت‌نام

اخبار مرتبط

نتايج نهايی دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران

پس از برگزاری مراحل اول و دوم دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران (پنجمين يادواره دکتر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *