صفحه نخست - جلسات انجمن - دهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

دهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

دهمین جلسه هیئت تحریریه مجله هیدرولیک در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ در بستر فضای مجازی برگزار گردید. اهم موارد مورد بررسی در جلسه به شرح زیر می‌باشند:

۱- آقای دکتر صمدی گزارشی از آخرین وضعیت مقالات شماره پاییز ۹۹ برای اعضای هیئت تحریریه ارائه نمودند. مقرر شد فعلا ۸ مقاله در شماره پاییز ۹۹ منتشر گردد و در صورت دریافت مقالات کافی برای شماره زمستان ۹۹، تا پایان آذرماه در خصوص دو مقاله باقیمانده تصمیم گیری شود.

۲- مقرر شد با اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور در رشته های مرتبط با آب مکاتبه شود و ضمن اطلاع رسانی اخذ رتبه الف مجله هیدرولیک، از ایشان دعوت گردد مقالات خود را به نشریه هیدرولیک ارسال کنند. ضمنا به مدت زمان دو ماهه داوری مقالات نیز اشاره شود.

۳- مقرر شد از ایرانیان خارج از کشور نیز برای داوری مقالات دعوت بعمل آید. همچنین در خصوص جستجوی فارسی زبانان کشورهای دیگری چون افغانستان و تاجیکستان اقدام شده و اگر فرد مناسبی شناسایی گردید از همکاری ایشان در مجله استفاده گردد.

۴- فرم امتیازدهی به داوران مجله مورد بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد این فرم برای داوران سال ۹۸ نشریه تکمیل گردد و سپس در خصوص معیارها و وزن ها تصمیم گیری نهایی بعمل آید.

۵- مقرر شد با آقایان دکتر عباس خیر از دانشگاه کیوتو ژاپن، دکتر بهزاد عطایی آشتیانی از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مسعود تابش از دانشگاه تهران بعنوان اعضای جدید پیشنهادی برای عضویت در نشریه هیدرولیک مکاتبه گردد و از ایشان رزومه و موافقت اولیه اخذ گردد.

۶- مقرر شد نامه ای تهیه و در آن انتشار مقالات مطالعه موردی و فنی (صنعت) توسط نشریه هیدرولیک به اطلاع علاقه مندان رسانده شود.

۷- جلسات آتی هیات تحریریه نشریه به صورت مجازی در روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ بصورت مجازی برگزار می‌شود.

حاضرین جلسه:

دکتر سید علی ایوب زاده
دکتر محمود شفاعی بجستان (سردبیر)
دکتر مجتبی صانعی
دکتر جواد فرهودی
دکتر عبدالرضا کبیری سامانی
دکتر مهدی یاسی
دکتر ناصر طالب بیدختی
دکتر امیر صمدی (مدیر داخلی)

غایبین:

دکتر سیدمحمدعلی بنی هاشمی
دکتر مسعود منتظری نمین (مدیر مسئول)

 

تصاویر جلسه:

 

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *