ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و سی و هشتمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و هشتمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جواد احديان
دکتر مسعود حکمی
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر فيروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)

غايبين:

دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- براساس گزارش آقای دکتر مهاجری در خصوص تاييد اعضای هيات مديره انجمن هيدروليک و اتحاديه آب، مقرر شد اقدامات قانونی لازم برای ثبت اعضا صورت گيرد. در اين خصوص مقرر شد آقای دکتر مهاجری صورتجلسات تاييد را به دست آقای دکتر براهيمی برسانند تا ايشان و دکتر صمدی اقدام کنند. همچنين صورتجلسات مجمع مراغه هم ثبت شود.
۲- در خصوص برگزاری سومين کنفرانس بين‌المللی هيدروليک در دانشگاه صنعتی شاهرود، نظرات دانشگاه بررسی شد. هيات مديره زمان برگزاری را با توجه به کنفرانس ملی در آبان‌ماه ۱۴۰۴ و تعطيلات بين ترم دانشگاه‌های خارجی، بهمن‌ماه پيشنهاد نمودند. مقرر شد در خصوص محور اصلی کنفرانس، موضوعی با اهميت بين‌المللی انتخاب شود. همچنين پيشنهاد مشارکت انجمن منابع آب کره جنوبی و ژاپن در کنفرانس توسط دکتر مهاجری پيگيری شود.
۳- در خصوص موضوع نامه ارسالی کميسيون انجمن‌ها برای توسعه دريامحور، مقرر شد اعضا نظرات خود را تا آخر هفته اعلام کنند و حداکثر تا چهارشنبه نظرات انجمن بصورت نامه به کميسيون ارسال گردد.
۴- مقرر شد آقای دکتر مهاجری نتايج ارزيابی انجمن را از کميسيون پيگيری نمايند.
۵- آقای دکتر حکمی با توجه به انفعال و رکود بسياری از فعاليت‌های انجمن در ماه‌های اخير، نقطه نظرات خود را به اعضا ارائه کردند و توصيه نمودند که کليه اعضا روی موضوع تامل کنند و اگر امکان مشارکت در فعاليت‌ها (غير از شرکت در جلسات هيات مديره) را ندارند، در خصوص ادامه فعاليت خود در انجمن تجديدنظر نمايند. در همين خصوص آقايان دکتر ايوب زاده و دکتر براهيمی هم نظرات و دغدغه‌های خود را بيان نمودند و مقرر شد تا جلسه آتی در خصوص موضوع فکر شود.
۶- آقای دکتر مهاجری گزارش مختصری از وضعيت کنفرانس دانشگاه خوارزمی ارائه کردند و مقرر شد تا جلسه آينده پيگيری و اعضا انجمن را از وضعيت آن مطلع نمايند.
۷- مقرر شد آقای دکتر احديان با جديت موضوع سايت نشريه انگليسی و تشکيل جلسات و همچنين دريافت مقالات مجله انگليسی را پيگيری کنند.

تصاوير جلسه:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا