ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

بیستمین جلسه کمیته اعضای جوان

بیستمین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­پنج شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
مهندس احمد فردوسی
مهندس آیسن یوسف دوست
مهندس معصومه هاشم پور
مهندس معین آصفی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس مهتاب فرامرزپور
مهندس فرنوش دانشور

 

بیستمین  جلسه کمیته جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول در مورد انتشار خبرنامه پاییز صحبت شد و قرار بر این شد که  مطالب مربوطه از اعضای کمیته‌های تخصصی مختلف انجمن دریافت گردد و جهت چاپ به جناب آقای دکتر صمدی تحویل گردند. موضوع بعدی در خصوص برگزاری یک لایو اینستاگرامی توسط کمیته جوان تا پایان سال جاری بود که در این خصوص خانم مهندس فرنوش دانشور جهت برقراری ارتباط با اساتید و هماهنگی‌های لازم اعلام همکاری کردند. مبحث بعدی مربوط به انتخاب یک فرد جهت پذیرفتن مسئولیت انتشار کتاب توسط انجمن بودکه قرار بر این شد که اطلاع رسانی در این خصوص از طریق انتشار اگهی در اینستاگرام و ارسال ایمیل به اعضای کمیته صورت پذیرد. موضوع مورد بحث بعدی در این جلسه تعیین وضعیت اعضای غیر فعال در کمیته بود که قرار بر این شد در هفته جاری با این افراد تماس گرفته شود و دعوت مجدد به همکاری و فعالیت در انجمن شوند. در صورت عدم پذیرش و همکاری وضعیت عضویت آنها مورد برررسی قرار گیرد و تصمیم‌گیری‌های جدیدی در این خصوص انجام شود. در خصوص برنامه‌ای جهت معرفی اعضای جوان کمیته در اینستاگرام قرار بر این شد که با ارسال یک پست اینستاگرامی، ایمیل و ارسال پیام در گروه تلگرام کمیته، از اعضایی که تمایل به معرفی شدن توسط انجمن دارند درخواست شود رزومه و اطلاعات خود را ارسال کنند و در ادامه و به صورت هفتگی پستی جهت معرفی یکی از اعضا تهیه شده و در صفحه اینستاگرام انجمن ارسال گردد.

 

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- جمع آوری اطلاعات از اعضای کمیته جوان و سایر کمیته‌های تخصصی جهت خبرنامه پاییز

۲- هماهنگی با اعضا جهت برگزاری لایو اینستا گرامی

۳- انتشار آگهی در اینستاگرام و ارسال ایمیل به اعضا جهت انتخاب داوطلب مناسب برای پیگیری فعالیت‌های انتشارات انجمن (انتشار کتاب)

۴- تماس مجدد با اعضا و پیگیری وضعیت فعالیت در کمیته جوان انجمن

۵- معرفی اعضای کمیته جوان و ضمیمه کردن تصویر به اضافه موضوع فعالیت آنها در پیج اینستاگرام

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا