صفحه نخست - جلسات انجمن - چهارصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۱۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

دکتر مهدی یاسی
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- با توجه به استعفای آقای دکتر مهدی یاسی و اصرار ایشان بر موضوع، اعضا هیئت مدیره با درخواست ایشان موافقت نمودند و در خصوص فرد جایگزین انتخابات بعمل آمد و براساس آرا اخذ شده، آقای مهندس مسعود حکمی بعنوان رئیس هیئت مدیره و آقای دکتر جواد احدیان بعنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

۲- آقای دکتر براهیمی در خصوص برگزاری نشست ساختار حوضه آبریز توضیحاتی را ارائه نمودند و قرار شد ایشان و آقای دکتر قاسم زاده با هماهنگی دکتر دهقانی و دکتر شایان خلیلی، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نشست را در کنفرانس ۲۰ هیدرولیک انجام دهند.

۳- اعضای هیئت مدیره با درخواست انعقاد تفاهم نامه برای همکاری در انتشار نشریه آب و توسعه پایدار موافقت نمودند. مقرر شد در متن تفاهم‌نامه امکان تبادل بانک اطلاعاتی طرفین گنجانده شود.

۴- با درخواست دبیر کنفرانس گرگان مبنی بر اعمال تخفیف برای جذب مقالات بیشتر توسط نمایندگان انجام موافقت نگردید. مقرر شد همانند دوره های قبل در خصوص پرداخت هزینه داوری تخفیف‌هایی داده شود.

۵- با درخواست راه‌اندازی انجمن هیدروژئولوژی ایران به دلیل همسو بودن با اهداف انجمن هیدرولیک ایران و تجربیات ناموفق از تشکیل انجمن‌های متعدد مرتبط با هیدرولیک در سالیان گذشته مخالفت گردید. پیشنهاد شد که از متقاضیان درخواست شود جهت همکاری و راه‌اندازی کمیته تخصصی آب زیرزمینی انجمن هیدرولیک مشارکت نمایند.

۶- در خصوص جایزه دکتر محمد قریب بحث و تبادل نظر شد و اعضای هیئت مدیره آقایان دکتر محمد محمودیان شوشتری، دکتر محمود جوان و دکتر جواد فرهودی را برای معرفی به انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری انتخاب نمودند.

۷- درخواست میزبانی کنفرانس‌های هیدرولیک در سال‌ ۱۴۰۱ مطرح شد و اعضا با توجه به مشکلات شدید خوزستان در بحث آب و همچنین عدم سابقه میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برخلاف دانشگاه شهید بهشتی که در سال ۱۳۸۷ میزبانی کنفرانس را برعهده داشته است، با درخواست میزبانی کنفرانس ۲۱ هیدرولیک در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید چمران اهواز موافقت نمودند و مقرر شد درخواست دانشگاه شهید بهشتی به سال ۱۴۰۲ موکول شود.

۸- مقرر شد آقای دکتر احدیان آیین‌نامه مربوط به برگزاری مسابقه پایان‌نامه برتر را تا جلسه آینده برای بررسی اعضا ارسال کنند و در جلسه بعدی بررسی نهایی شود.

۹- در خصوص آیین‌نامه برگزاری مسابقه پروژه‌های برتر صنعت آب، مقرر شد اعضای هیئت مدیره نظرات خود را در فایل مربوطه اعمال و آنرا جهت جمع‌بندی به دکتر صمدی ارسال کنند.

 

تصاویر جلسه:

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *