ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و هشتاد و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۱۵ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- مقرر شد گزینه های پیشنهادی انجمن برای جایزه ترویج علم نهایتا تا فردا (دوشنبه) جمع بندی و بعد از اخذ رزومه نهایی افراد، به انجمن ترویج علم ارسال شود.

۲- مقرر شد آقای مهندس میلاد بصیری فرد بعنوان مسئول جدید دبیرخانه انجمن فعالیت خود را از این هفته فعلا بصورت مجازی شروع کنند و پیگیری لازم برای راه اندازی مجدد دفتر انجمن در دانشگاه شهید بهشتی توسط ایشان در مهرماه صورت گیرد.

۳- مقرر شد ثبت نام در مسابقه پایان نامه برتر و المپیاد هیدرولیک در صورتی که به حد نصاب لازم نرسید، به مدت دو هفته تمدید شود. همچنین دبیرخانه اطلاع رسانی مجددی به اعضای هیات علمی بکند.

۴- با لیست پیشنهادی دانشگاه محقق اردبیلی برای انتشار مجله انگلیسی مشترک با انجمن موافقت گردید و مقرر شد آقایان دکتر جواد احدیان و دکتر سیدعلی ایوب زاده نیز بعنوان هیات تحریریه به لیست مزبور اضافه شوند.

۵- در خصوص نامه ارسالی نایب رئیس محترم اتحادیه انجمن های علوم آب، بنا به نظر اعضای هیات مدیره انجمن بعد از بحث و مذاکره مقرر شد پاسخ مکفی و قانونی به ایشان و سایر اعضای اتحادیه ارسال گردد (همانند مکاتبات قبلی و نامه استعلام وزارت عتف) و رونوشت لازم برای رعایت الزامات قانونی اساسنامه توسط سایر اعضا برای بازرس اتحادیه ارسال گردد و در صورت پافشاری نمایندگان محترم سه انجمنی که بر حضور نماینده انجمن هیدرولیک ممانعت ایجاد نموده اند و بر ادامه روند در پیش گرفته شده از زمان تغییر نماینده حقیقی انجمن اصرار دارند، مکاتبات لازم با کمیسیون انجمن های علمی برای پیگیری حقوقی بعمل آید.

۶- مقرر شد آقای مهندس مسعود حکمی بعنوان نماینده انجمن برای شرکت در جلسه مجمع شورای انجمن های علمی معرفی شوند.

۷- مقرر شد پاسخ نامه آقای دکتر غفوری در خصوص نگرانی های موجود برای برگزاری کنفرانس هیدرولیک ۲۱ توسط دبیرخانه و براساس تجربیات قبلی داده شود. همچنین درخواست شود در خصوص مباحث مالی، جزئیات لازم به هیات مدیره انجمن ارائه گردد.

۸- مقرر شد از وزیر محترم نیرو برای سخنرانی در افتتاحیه کنفرانس هیدرولیک دعوت بعمل آید.

۹- برنامه زمانبندی اولیه کنفرانس هیدرولیک ۲۰ در گرگان بررسی شد و بعد از نظرات اصلاحی اعضای هیات مدیره، مقرر شد این نظرات جمع بندی و به دبیران کنفرانس منعکس شود.

 

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا