صفحه نخست - جلسات انجمن - پانصد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر امیر صمدی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر مهدی یاسی
دکتر فیروز قاسم زاده
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- مقرر شد آقای مهندس حکمی قرارداد تدوین ضابطه پل و سفته های لازم را که امضا نموده اند حداکثر تا روز دوشنبه ۷ شهریورماه به دست آقای دکتر براهیمی برسانند تا ایشان اقدامات لازم برای ابلاغ قرارداد را بعمل آورند. همچنین مکاتبات لازم با استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و آبفا و آب منطقه ای استان و شرکت مدیریت منابع آب ایران توسط انجمن صورت گیرد.

۲- مقرر شد از دانشگاه اراک درخواست شود لیست صنایع یا شرکت های موثر استان (لوله سازی، شیرسازی، پمپ سازی و …) را تهیه و برای انجام مکاتبات لازم جهت حمایت کنفرانس سال آینده در اختیار انجمن قرار دهند.

۳- در خصوص استخدام نیروی جدید و مشکلات دفتر انجمن بحث و تبادل نظر شد، مقرر شد آقای مهندس حکمی، دکتر احدیان و دکتر ایوب زاده بررسی کنند و اگر نیرویی فعال و علاقه مند به همکاری در کارهای دبیرخانه انجمن باشد، ایشان را معرفی کنند. همچنین با مساعدت و موافقت آقای دکتر براهیمی، در شرایط کنونی مقرر شد بصورت پاره وقت از نیروهای شرکت آبگستران میهن برای انجام برخی فعالیت های انجمن استفاده شود.

۴- در خصوص تامین مالی هزینه های کتاب های آقای دکتر احدیان، آقای مهندس حکمی بیان نمودند که رایزنی انجام شده و قرار شده است از طرف چند شرکت مبلغ موردنظر واریز شود. مقرر شد آقای دکتر براهیمی حساب انجمن را بررسی و انجام پرداختی جدید را اعلام نمایند.

۵- در خصوص اقدامات کنفرانس ۲۱ بحث و تبادل نظر شد، مقرر شد در جلسه آینده هیات مدیره انجمن از دبیران کنفرانس دعوت بعمل آید.

۶- در خصوص روسا و دبیران کمیته های تخصصی انجمن، آقای مهندس حکمی و دکتر احدیان افراد جدیدی را معرفی نمودند و بنا شد با ایشان رایزنی و در صورت تمایل از ایشان در کمیته های دعوت بعمل آید.

۷- در خصوص اتحادیه آب و مشکلات بوجود آمده بحث و تبادل نظر شد، مقرر شد آقای مهندس حکمی موضع انجمن را در جلسه پیش روی اتحادیه مطرح کنند و سپس براساس جمع بندی آن جلسه، برای جلوگیری از ادامه رویه فعلی، برنامه ریزی و اقدام شود.

۸- آقای دکتر براهیمی گزارش امور مالیاتی انجمن را به اعضا ارائه کردند و بیان نمودند که پیگیری برای اخذ مفاصا همچنان در جریان هست و همچنین به دنبال بررسی مالیات انجمن در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ هستند.

۹- آقای دکتر ایوب زاده گزارش حضورشان در مجمع شورای انجمن‌های علمی را به هیات مدیره ارائه نمودند.

۱۰- آقای دکتر ایوب زاده آخرین وضعیت برگزاری کنفرانس دانشگاه زابل را به هیات مدیره گزارش نمودند.

 

تصاویر جلسه:

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *