ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و بيست و چهارمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و بيست و چهارمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۱۲ شهريورماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۲۰ در بستر فضای مجازی اسکايپ برگزار گرديد.

 

حاضرين جلسه:

دکتر سيدعلی ايوب زاده
دکتر جابر سلطانی
دکتر جواد احديان
دکتر محسن براهيمی
دکتر سيدحسين مهاجری
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر امير صمدی (مدعو)
دکتر ابوالفضل اکبرپور (مدعو)
دکتر حسین خزيمه نژاد (مدعو)
دکتر جعفر چابک پور (مدعو)

غايبين:

مهندس مسعود حکمی
دکتر فيروز قاسم زاده

 

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقای دکتر چابک پور گزارشی از اقدامات و فعاليتهای انجام شده توسط دانشگاه مراغه و دبيرخانه کنفرانس ۲۲ هيدروليک ارائه نمودند. مقرر شد در خصوص اخذ حمايت های مالی علی الخصوص از آب منطقه ای آذربايجان غربی پيگيری بيشتری صورت بگيرد. همچنين پيشنهاد گرديد با دانشگاه های استان آذربايجان شرقی و غربی مذاکره شود که امکان مشارکت حضوری اساتيد و دانشجويان آنها در دو روز کنفرانس فراهم گردد. در صورت امکان توصيه گرديد که نشست يا کارگاهی با همکاری کشور ترکيه يا آذربايجان و به زبان ترکی در کنفرانس برنامه ريزی گردد. همچنين در خصوص مقالات دريافتی و امکان ارائه گواهی داوری زودتر از موعد و ارائه مجازی برخی شرکت کنندگان بحث و تبادل نظر شد. در خصوص اين دو مورد مقرر شد نتيجه توسط انجمن به دبيرخانه کنفرانس اعلام شود.

۲- در خصوص معرفی افراد برگزيده انجمن جهت جايزه دکتر قريب، بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد آقايان دکتر مهاجری و مهندس حکمی تا جلسه بعدی با مذاکره با افراد و اخذ نظر ايشان جمع بندی کنند.

۳- در خصوص معرفی کانديد انجمن برای انتخابات شورای عالی عتف، بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص گزينه های مختلف، مقرر شد در جلسه آتی انجمن با حضور اکثريت اعضا جمع بندی صورت گيرد.

۴- هيات مديره انجمن بعد از جلسه با آقايان دکتر اکبرپور و دکتر خزيمه نژاد از دانشگاه بيرجند، با برگزاری بيست و چهارمين کنفرانس ملی هيدروليک به ميزبانی دانشگاه بيرجند در آبان ۱۴۰۴ اعلام موافقت اوليه نمود. مقرر شد تصميم گيري نهايی بعد از اعلام ارکان کنفرانس و محورهای اصلی پيشنهادی توسط دانشگاه بيرجند صورت گيرد.

۵- با توجه به طولانی شدن جلسه، مقرر شد ساير موارد در جلسه آتی روز يکشنبه ۱۹ شهريورماه بررسی گردد.

 

تصاوير جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا