ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانزدهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

پانزدهمین جلسه هیئت تحریریه مجله هیدرولیک در تاریخ چهارشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۱۰ در بستر فضای مجازی برگزار گردید. در این جلسه ابتدا آقای دکتر صمدی گزارش مقدماتی از فعالیت‌های مجله ارائه نمودند و سپس موارد زیر مطرح و تصمیم مقتضی اتحاذ گردید:

۱- آقای دکتر صمدی گزارشی از روند انتشار شماره‌های پاییز و زمستان مجله بیان نمودند و گزارش نمودند شماره بهار نیز در مرحله ویراستاری است و بزودی بعد از انجام اصلاحات توسط نویسندگان وارد مرحله صفحه‌بندی خواهد شد.
۲- مقرر شد حق‌الزحمه ویراستار مجله با احتساب تورم به میزان ۲۰% افزایش پیدا کند.
۳- در خصوص تشویق نویسندگانی که در مقالات JCR خودشان به مقالات منتشر شده خودشان در مجله هیدرولیک ارجاع می‌دهند، مقرر شد هیات مدیره انجمن به درخواست هیات تحریریه مجله بررسی نموده و بسته یا پیشنهاد حمایتی در نظر بگیرد.
۴- سردبیر محترم مجله مجددا از اعضای هیات تحریریه خواستند که برای نشریه مقاله انگلیسی ارسال کنند تا بتوان یک شماره انگلیسی منتشر نمود.
۵- مقرر شد دبیرخانه نشریه برای تمدید حکم اعضای هیات تحریریه هرچه سریعتر نسبت به درخواست رزومه از اعضای هیات تحریریه اقدام نماید.
۶- آقای دکتر شفاعی پیشنهاد نمودند که از خانم دکتر کوچک (کارشناس کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز) برای همکاری در بحث نمایه‌سازی نشریه هیدرولیک دعوت بعمل آید. قرار شد آقای دکتر احدیان پیگیری لازم در این خصوص انجام دهند.
۷- مقرر شد دبیرخانه نشریه مجددا به افراد مختلف فعال در صنعت آب و نیز جامعه مهندسان مشاور برای دریافت و انتشار مقالات مرتبط صنعت آب در مجله هیدرولیک فراخوان ارسال نماید.
۸- در خصوص شیوه ارزیابی داوران مجله هیدرولیک بحث و تبادل نظر شد، مقرر شد شیوه‌نامه قبلی و نیز نتایج ارزیابی انجام شده برای سال جاری به اعضای هیات تحریریه ارسال شود تا اعضا در خصوص انتخاب داوران برگزیده سال ۱۴۰۰ اعلام نظر نمایند. مقرر شد شیوه‌نامه مزبور برای سال آینده مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

حاضرین جلسه:

دکتر جواد احدیان (مدیر مسئول)
دکتر سید علی ایوب زاده
دکتر مسعود تابش
دکتر محمود شفاعی بجستان (سردبیر)
دکتر مجتبی صانعی
دکتر ناصر طالب بیدختی
دکتر جواد فرهودی
دکتر عباس خیر
دکتر عبدالمجید محمدیان
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی (مدیر داخلی)

غایبین:

دکتر سیدمحمدعلی بنی هاشمی
دکتر بهزاد عطائی آشتیانی
دکتر عبدالرضا کبیری سامانی

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا