ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

هفتمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه

هفتمین جلسه کمیته مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

حسین عزیزی نادیان
صبا سوری
امیر صمدی
مجتبی صانعی
محمدرضا مطلبی زاده
کاظم اله دادی
مصطفی نشاسته گر
امین عبادی فر
نسیم وفایی راد
زینب امیری
آرش احمدی
فرشاد علیپور
نوشین آقایی
شهریار حمیدی
نسیم سوری
امیرارسلان قراگزلو
عماد لطفی

 

هفتمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با ریاست آقای حسین عزیزی نادیان و دبیری سرکار خانم صبا سوری و همچنین با حضور دبیر انجمن هیدرولیک جناب آقای دکتر امیر صمدی و تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول، ابتدا دبیر کمیته ضمن عرض سلام و خوش­ آمدگویی به اعضای جدید، دستور جلسه را بیان نمودند. سپس، رئیس کمیته درباره فعالیت­ها و عملکرد کمیته در کنفرانس بین ­المللی مهندسی رودخانه توضیحاتی را ارائه دادند. سپس سرپرست­های هر کارگروه، فعالیت­های انجام شده و برنامه­ های در نظر گرفته شده برای هر کارگروه را بیان نمودند. آرش احمدی سرپرست کارگروه تآلیف و ترجمه بیان نمودند که تاکنون جلساتی را با اعضای کارگروه در رابطه با ترجمه کتب تخصصی مهندسی آب و رودخانه برگزار کردند و هرکدام از اعضاء موضوعات مورد علاقه خود را به سرپرست گزارش داده­اند و تا ماه آینده لیست­ کتاب­ها جهت ترجمه نهایی خواهد شد. سپس آقای دکتر صمدی از زحمات دست­ اندرکاران کنفرانس بین­ المللی مهندسی رودخانه و کمیته رودخانه تشکر کردند و به ابهامات خانم فرنوش آقایی و آقای آرش احمدی در رابطه با طرح­های پژوهشی و چاپ و انتشار کتاب پاسخ دادند. همچنین در ادامه خانم آقایی پیشنهاد نمودند که جهت پیشبرد اهداف کمیته، در صورت امکان جهت از متخصصان بین رشته­ ای استفاده شود

همچنین، آقای امین عبادی ­فر سرپرست کارگروه آموزش درباره راه ­اندازی کارگاه ­های آموزش نرم ­افزارهای تخصصی مهندسی آب و رودخانه صحبت نمودند و قرار شد که هرکدام از اعضا که توانایی تدریس نرم ­افزارهای مربوطه را دارند اعلام آمادگی کنند و سپس علاقه مندان به یادگیری در این کارگاه­ ها ثبت ­نام نمایند. در بخش بعدی، جناب آقای دکتر صانعی پیشنهاداتی را در رابطه با کنفرانس بین­ المللی مهندسی رودخانه و کمیته مهندسی رودخانه مطرح نمودند که عبارتند از: ارائه خروجی کنفرانس بین­المللی مهندسی رودخانه در زمینه مهندسی رودخانه در قالب پوستر، بررسی و پیگیری پروژه­های مشتری محور کمیته رودخانه با دستگاه­ های مربوطه، برگزاری لایوهای اینستاگرامی و نشست­ های تخصصی درباره سیل ۹۸ و سد گتوند با استفاده از تجربیات بزرگان علم هیدرولیک و مهندسی رودخانه. سپس در ادامه آقای آرش احمدی خواستار جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه در کمیته مهندسی رودخانه شدند و همچنین پیشنهاد نمودند که بستری جهت هماهنگی زمان جلسات فراهم شود.

 

در پایان، جلسه در ساعت ۲۲:۰۰ به اتمام رسید.

 

تصاویر جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا