ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

ششمین جلسه کمیته روابط بین الملل

ششمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سید حسین مهاجری
مهندس حامدرضا حاج قاسم
مهندس محمدرضا غلامی
دکتر رضا براتی
دکتر رضا اسماعیلی
دکتر شهاب امام‌زاده
مهندس مهتاب امین‌علی‌پور
مهندس مازیار سبزه‌پرور
مهندس محمد افرازی
مهندس امیر فرید مجتهدی
مهندس هادی بالی

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

  • ششمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۵ بصورت مجازی در اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید. جلسه با نام و یاد خدا و به ریاست دکتر سید حسین مهاجری، به سمت رئیس کمیته بین الملل، با هدف پیگیری فعالیت های گذشته و همچنین تبیین و برنامه ریزی برای فعالیت های بالقوه کمیته در سال آینده، شروع شد و ایشان ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی به تشریح چشم اندازهایی برای سال آینده پرداختند. در ادامه دکتر صمدی در رابطه با تغییرات کلی در مورد برگزاری جلسات بصورت مجازی توضیحاتی دادند. در ادامه به بررسی گسترش فعالیت‌های انجمن در کشور کانادا پرداخته شد و مقرر گردید که برای معرفی انجمن در گردهمایی پاییز دانشگاه لاوال (در صورت رفع شرایط کرونا) یک کلیپ و معرفی‌نامه انجمن بهمراه بروشور تهیه و برای آقای هادی بالی ارسال شود.
  • در ادامه دکتر صمدی در رابطه با سایت انگلیسی انجمن توضیحاتی دادند که آماده شده است. لذا مقرر شد که تحویل و راه‌اندازی اولیه آن در هفته آتی به آقای مهندس غلامی انجام شود.
  • همچنین برای تهیه مهر و سربرگ انگلیسی انجمن نیز مقرر شد با همکاری برخی افراد گروهی تشکیل شود که با مشورت ایشان، فایل نهایی آنها تهیه شوند.
  • همچنین در این جلسه مذاکراتی اولیه برای تهیه یک خبرنامه به زبان انگلیسی انجام شد و قرار شد ابتدا بروشور انجمن برای معرفی به زبان انگلیسی ترجمه و آماده چاپ شود.
  • در انتها دکتر مهاجری مباحث ارائه شده را جمع‌بندی کردند و زمان جلسه آتی را برای هفته اول مرداد ماه تعیین کردند. از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- راه‌اندازی وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- تهیه مهر و سربرگ انگلیسی
۳- تهیه کلیپ و بروشور معرفی انجمن
۴- پیگیری مکاتبات با IAHR
۵- ادامه تکمیل لیست ایرانیان خارج از کشور
۶- برگزاری نشست علمی (و یا کارگاه) بصورت بین‌المللی
۷- برگزاری و امکان شرکت اعضا بصورت وبینار در جلسات آتی کمیته

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا