ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

شانزدهمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

شانزدهمین جلسه هیئت تحریریه مجله هیدرولیک در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۱۵ در بستر فضای مجازی برگزار گردید. در این جلسه ابتدا آقای دکتر صمدی گزارش مقدماتی از فعالیت‌های مجله ارائه نمودند و سپس موارد زیر مطرح و تصمیم مقتضی اتحاذ گردید:

۱- آقای دکتر صمدی گزارشی از روند انتشار شماره‌های بهار و تابستان ۱۴۰۱ مجله بیان نمودند و گزارش نمودند شماره تابستان در مرحله انتهای صفحه بندی قبل از چاپ است و بزودی بعد از اخذ تایید نویسندگان منتشر خواهد شد. همچنین شماره پاییز در مرحله ویراستاری است.
۲- هیئت تحریریه نشریه پیشنهاد نمودند با توجه به ابلاغ افزایش هزینه های پردازش مقالات توسط نشریات علمی، مبلغ داوری به ۱۵۰ و مبلغ پذیرش به ۳۵۰ هزار تومان برای مقالات شماره بهار ۱۴۰۲ افزایش پیدا کند. مقرر شد موضوع به هیات مدیره انجمن جهت تصمیم گیری نهایی منعکس شود.
۳- سردبیر محترم مجله مجددا از اعضای هیات تحریریه خواستند که برای انتشار یک شماره انگلیسی در سال اهتمام ورزیده و از دانشجویان و یا افراد خارجی مرتبط برای ارسال مقاله انگلیسی دعوت بعمل آورند.
۴- مقرر شد موضوع دریافت بحث (Discussion) و پاسخ (Closure) در جلسه آینده هیات تحریریه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
۵- پیشنهاد گردید مقالاتی که بیشترین تعداد نمایه را دریافت می کنند در هر سال در صورت امکان در سایت نشریه اطلاع رسانی شود.
۶- موضوع کاهش زمان انتشار مقالات بعد از پذیرش و به خصوص آماده سازی نسخه آماده انتشار (بدون درج شماره صفحه) مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد دبیرخانه در این خصوص اقدامات لازم را بعمل آورد.

 

حاضرین جلسه:

دکتر جواد احدیان (مدیر مسئول)
دکتر سید علی ایوب زاده
دکتر عاطفه پرورش ریزی
دکتر امیر احمد دهقانی
دکتر محمود شفاعی بجستان (سردبیر)
دکتر مجتبی صانعی
دکتر ناصر طالب بیدختی
دکتر جواد فرهودی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی (مدیر داخلی)

غایبین:

دکتر بهزاد عطائی آشتیانی
دکتر عبدالرضا کبیری سامانی
دکتر مسعود تابش
دکتر عباس خیر
دکتر عبدالمجید محمدیان

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا