ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

سیزدهمین جلسه کمیته اعضای جوان

سیزدهمین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­یک شنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس بشیر فلاحی
مهندس احمد فردوسی
مهندس علی احسانی فر
مهندس مهتاب فرامرزپور
مهندس فرنوش دانشور
مهندس سعید آریامنش

 

در این جلسه، ابتدا کلیه اعضا به معرفی و ارائه توضیحات مختصری در مورد رزومه تخصصی خود پرداختند و سپس ادامه جلسه با صحبت‌های آقای دکتر صمدی شروع شد. مهمترین مصوبات به شرح زیر بودند:

  1. مقرر شد تا اعضای هیئت تحریریه خبرنامه هیدرولیک مطالب خود را برای انتشار در خبرنامه هیدرولیک تا نیمه تیرماه ۱۳۹۹ ارسال نمایند، همچنین از سایر اعضا دعوت شد تا در خبرنامه آتی فعالیت نمایند که اعضای جدید از این موضوع استقبال نمودند.
  2. آقای مهندس احسانی پیشنهاد نمودند که هر شماره از خبرنامه به موضوع تخصصی خاصی اختصاص یابد که در ادامه تصمیم گرفته شد که اگر اعضا پیشنهاد خاصی (مانند موضوع آب در شرایط بیماری کرونا) در این رابطه دارند در روزهای آینده اعلام نمایند و اگر اعضا در تهیه مطالب ویژه‌ای همکاری کردند، این مطالب در شماره بعدی منتشر شود.
  3. آقای دکتر صمدی توضیحاتی در مورد تغییرات ساختاری در سایر کمیته های انجمن هیدرولیک بیان نمودند و از همکاری اعضا در برگزاری جلسات کمیته جوان تشکر کردند. همچنین توصیه نمودند که جلسات پرشورتر و با مشارکت اعضای بیشتری تشکیل شود.
  4. با توجه به صدور مجوز انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی توسط انجمن، مقرر شد تا از همه اعضای کمیته که علاقمند به همکاری در انجام این نوع پروژه‌ها هستند، رزومه های تخصصی خود را برای دبیر کمیته ارسال نمایند تا با توجه به رزومه هر فرد در پروژه های آینده در صورت لزوم از ایشان دعوت به همکاری گردد. همچنین، امکان ارائه پروپزال طرح های جدید توسط اعضای کمیته جوان انجمن هیدرولیک نیز امکان پذیر می باشد.
  5. مقرر شد تا در صورت ادامه محدودیت ها و فاصله گذاری های اجتماعی، از ابتدای مهرماه سخنرانی های انجمن به صورت آنلاین برگزار گردد و اگر اعضا نسبت به معرفی موضوع یا سخنران همکاری نمایند، انجمن هماهنگی لازم را انجام دهد.
  6. آقای دکتر صمدی توضیحاتی در مورد کنفرانس آتی انجمن و از احتمال برگزاری به صورت آنلاین ارائه نمودند و توصیه کردند که تلاش شود تا جلسات آتی انجمن با تعداد اعضای بیشتری تشکیل شود و مشکلات این قبیل جلسات شناسایی و تا زمان برگزاری کنفرانس رفع گردند.
  7. به توجه به نظرسنجی صورت گرفته، همه اعضا با برگزاری جلسات به صورت آنلاین موافقت نموده و پیشنهاد نمودند تا ساعات برگزاری جلسات در ساعات پایانی روز انتخاب شود.
  8. مقرر شد تا در ابتدای ماه آینده، فرم نظرسنجی برای اعضا ارسال شود و در مورد زمان برگزاری جلسات، علت عدم حضور اعضا در جلسات، و به طور کلی در مورد همه پیشنهادات اعضا سوالاتی مطرح شود.
  9. مقرر شد تا اعضا جدید در روزهای آینده در گروه تلگرامی کمیته افزوده شوند و به افراد قبل از جلسه، پیامک ارسال شود.

 

    تصاویر جلسه:

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا