صفحه نخست - جلسات انجمن - دوازدهمین جلسه کمیته اعضای جوان

دوازدهمین جلسه کمیته اعضای جوان

دوازدهمین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس بشیر فلاحی
مهندس احمد فردوسی

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

در ابتدا جناب آقای دکتر صمدی در مورد برگزاری کنفرانس هیدرولیک ایران در سال ۱۳۹۹ مطالبی را فرمودند و نقطه نظرات اعضای کمیته نیز مطرح شد. سپس موارد زیر بررسی شدند:

  1. مقرر شد تا اعضای هیئت تحریریه خبرنامه هیدرولیک مطالب خود را برای انتشار در خبرنامه هیدرولیک تا نیمه تیرماه ۱۳۹۹ ارسال نمایند.
  2. مقرر شد تا مهندس فردوسی از اعضای علاقمند به همکاری در مدیریت وب­گاه انگلیسی انجمن و سایت اتحادیه انجمن­های آب دعوت به همکاری نماید.
  3. مقرر گردید تا صفجه اینستاگرامی اتحادیه آب توسط جناب آقای مهندس محمدی راه­اندازی شود و بقیه اعضا از جمله آقای مهندس فلاحی در مراحل بعدی با ایشان همکاری­های لازم را به­عمل بیاورند.
  4. جناب آقای دکتر صمدی توضیحاتی در مورد اقدامات صورت گرفته برای برگزاری سخنرانی فرمودند و مقرر شد تا در صورت ادامه محدودیت­ها و فاصله گذاری­های اجتماعی، اقدامات لازم جهت برگزاری مجازی آن­ها، در صورت استقبال مخاطبین، انجام شود.
  5. مقرر شد با پیگیری آقای مهندس فردوسی، از طرف دبیرخانه انجمن با اعضای کمیته جوان برای برگزاری جلسه مجازی بعدی در هفته سوم خرداد ماه (۱۷-۲۳ خرداد) تماس گرفته شود و در صورت عدم تمایل هر عضو در شرکت در جلسات کمیته و یا بدون عذر موجه، همکاری با این اعضا در کمیته جوان خاتمه یابد.
  6. مقرر شد تا اعضای جدید، طی روزهای آتی به گروه تلگرامی کمیته افزوده شوند.

    تصاویر جلسه:

     

     

    اخبار مرتبط

    پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

    پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *