ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

دوازدهمين جلسه کميته تخصصی مهندسی رودخانه

دوازدهمين جلسه کميته مهندسی رودخانه انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۱۵ در بستر فضای مجازی (اسکايپ) برگزار گرديد.

حاضرين جلسه:

حسين عزيزی ناديان
صبا سوری
فرشاد علیپور
کاظم اله دادی
نسیم وفايی راد
محمد قادری
مهدی سوری
زينب اميری
پريسا پورعابدينی

دوازدهمين جلسه کميته تخصصي مهندسي رودخانه انجمن هيدروليک ايران در تاريخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۲ بصورت مجازي در فضاي اسکايپ و با رياست آقاي حسين عزيزي ناديان و دبيري سرکار خانم صبا سوري با حضور ارزشمند تعدادي از اعضاي آن تشکيل گرديد. در بخش اول، ابتدا دبير کميته ضمن عرض سلام و خوش آمدگويي به اعضاي جديد، دستور جلسه را بيان نمودند. سپس رئيس کميته ابتدا به اعضاي محترم کميته رودخانه سلام و خوش آمدگويي گفتند. سپس درباره فعاليت ها و عملکرد کميته و فعاليت هاي انجام شده در سال ۱۴۰۱ همانند برگزاري ۹ کارگاه آموزشي در دو سطح مقدماتي و پيشرفته با زماني بيش از ۷۰ ساعت صحبت کردند. در ادامه درباره برنامه ريزي کميته در سال ۱۴۰۲ همانند فعاليت‌هاي آموزشي، ترجمه کتاب و فعاليت‌هاي تحقيقاتي توضيحاتي را ارائه دادند. همچنين ايشان از زحمات ارزشمند خانم آقايي و آقايان احمدي و عبادي فر براي زحمات و تلاش‌هاي ارزشمند در کميته رودخانه، به ترتيب به‌عنوان سرپرست کارگروه طرح‌هاي تحقيقاتي، تاليف و ترجمه و دوره‌هاي آموزشي تقدير کردند. در ادامه از اعضا محترم دعوت شد که در صورت علاقه‌مندي براي فعاليت به عنوان سرپرست، درخواست و رزومه خود را تا تاريخ ۲۷ خرداد ماه ارسال کنند و در انتها به شروع کارگاه‌هاي کميته رودخانه از ۱۵ تيرماه و همچنين بررسي گروه‌ ترجمه در جلسه‌اي با حضور اعضا از همين تاريخ اشاره کردند.

سپس اعضاي شرکت کننده در جلسه درباره عملکرد و فعاليت هاي کميته در سال گذشته اظهار نظر کردند و درباره برنامه هاي کميته در سال جديد نيز درخواست هايي را داشتند:
آقاي فرشاد عليپور خواستار برگزاري مجددا کارگروه طرح تحقيقاتي و پيگيري پروپزال هاي ارسالي بودند.
خانم پورعابديني نيز درباره کتاب هايي که در کميته در دست ترجمه بودند و در کار ترجمه مشارکت داشتند، نيز پيگير از سرگيري
و ادامه ترجمه بودند.
در ادامه نيز آقاي کاظم اله دادي نيز ضمن تشکر از فعاليت هاي انجام شده در کميته مهندسي رودخانه و همچنين راه اندازي مجلات انجمن هيدروليک با ساير دانشگاه ها، خواستار ارتباطات بيشتر انجمن هيدروليک با بخش صنعت و دانشگاه شد.

 

در پايان، جلسه در ساعت ۲۱:۰۰ به اتمام رسيد.

 

تصاوير جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا