ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

یازدهمین جلسه کمیته روابط بین الملل

یازدهمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدحسین مهاجری
مهندس معصومه هاشم پور
مهندس امیرفرید مجتهدی
مهندس آیسن یوسف دوست

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

یازدهمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید.
در بخش اول جلسه مقرر شد، خانم یوسف دوست با نظرات آقایان دکتر صمدی و دکتر مهاجری اقدام به تکمیل سایت انگلیسی نمایند. همچنین پیگیری سربرگ انگلیسی و ارائه به هیئت مدیره به جناب آقای دکتر صمدی سپرده شد. در ادامه مقرر گردید کارگاه¬های آموزشی انگلیسی در نیمه دوم سال توسط انجمن آغاز گردد. جناب آقای دکتر مهاجری مسئولیت کنترل مطالب ترجمه شده از بروشور توسط آقای مهندس سبزه پرور را برعهده گرفتند. همچنین مقرر شد قسمت‌های مناسب AWARDS پاورپوینت آشنایی با IAHR توسط دکتر مهاجری ظرف ۲ هفته هایلایت شده و به آقای حاج قاسم جهت ترجمه تحویل داده شود و ایشان ظرف مدت دو روز متن ترجمه را به جهت انتشار در خبرنامه به انجمن تحویل دهند. مقرر شد جناب آقای دکتر صمدی با دکتر خواصی در جهت برگزاری کارگاه و نشست تخصصی به صورت لایو اینستاگرام صحبت نمایند. همچنین مقرر شد کارگاه‌های انگلیسی انجمن به نوعی با همکاری IAHR اطلاع‌رسانی شود. همچنین مقرر شد دکتر صمدی با جناب آقای دکتر سرکرده در راستای همکاری با تیم ایشان در جهت راه اندازی کانال انگلیسی و امور بین المللی صحبت نمایند. همچنین مقرر شد جناب آقای دکتر مهاجری با جناب آقای دکتر رضا براتی و دکتری نوری به جهت نشست لایو اینستاگرام صحبت نمایند.
در ادامه اعضا برای شفاف شدن اهمیت و مزایای عضویت در انجمن صحبت نموده و پیشنهاداتی ارائه کردند. در این راستا احداث یک اپلیکیشن مختص به انجمن هیدرولیک و اعضای آن مجددا توسط دکتر صمدی پیشنهاد گردید.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
۱- تکمیل وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- نهایی کردن سربرگ انگلیسی
۳- نهایی کردن بروشور انگلیسی و مطالبی که جهت خبرنامه در حال تهیه است
۴- آماده سازی مقدمات نشست‌های لایو اینستاگرام در ماه آتی و دعوت مهمانان
۵- برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی با همکاری IAHR
۶- پیگیری موضوع راه‌اندازی نشریه انگلیسی
۷- ایجاد شرایط همکاری بین YPN دانشگاه حکیم سبزواری و کمیته بین‌الملل انجمن

در پایان، جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ به اتمام رسید.

 

تصاویر جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا