صفحه نخست - جلسات انجمن - چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یک شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر جواد احدیان
مهندس مسعود حکمی
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

  • با توجه به تایید هیات مدیره انجمن در کمیسیون انجمن‌های وزارت عتف، مقرر شد هر چه سریعتر مدارک لازم برای ثبت شرکتها‌ ارسال گردد تا هرچه سریعتر هیات مدیره جدید وجهه قانونی پیدا کرده و در روزنامه رسمی منتشر گردد.
  • جلسات هیات مدیره برای روزهای یکشنبه هر دو هفته ساعت ۱۷ بصورت حضوری یا ساعت ۱۵:۳۰ بصورت مجازی تعیین شد.
  • مسائل مالی انجمن بعد از کنفرانس ۱۸ توسط آقای دکتر صمدی تشریح شد و قرار شد همچنان پیگیری موارد انجام و برای اخذ حمایت آب و برق خوزستان، نامه‌ای در این خصوص تهیه و ارسال شود.
  • قرار شد نسبت به ارسال مجوز فعالیت‌های پژوهشی انجمن به وزارت نیرو، شرکت‌های آب منطقه‌ای، سازمان بنادر و سایر دستگاه های دولتی اقدام گردد.
  • مقرر شد تعدادی شرکت خصوصی برای عضویت حقوقی در انجمن هیدرولیک توسط آقای مهندس حکمی معرفی شوند.
  • در خصوص برگزاری کنفرانس نوزدهم بحث شد و مقرر شد فعلا در خصوص برگزاری حضوری یا مجازی آن تصمیم‌گیری نشود تا وضعیت بیماری کرونا و محدودیت‌های اجتماعی روشن‌تر شود. منتهی برای انجام فراخوان و اعلام برگزاری کنفرانس ظرف هفته‌های آینده فراخوان کنفرانس تهیه و اطلاع‌رسانی شود و فعلاً پیش فرض اولیه برگزاری مجازی کنفرانس باشد. همچنین تا چند ماه آینده مذاکره و رایزنی برای برگزاری کنفرانس با همکاری یکی از دانشگاه‌هایی که بستر لازم برای برگزاری مجازی را داشته باشند به انجام برسد. ضمناً زمان پیشنهادی برگزاری کنفرانس برای تعطیلات بین دو نیمسال آینده (بهمن ۹۹) پیشنهاد گردید.
  • مقرر شد آقای دکتر قاسم زاده در خصوص محورهای پیشنهادی اصلی و فرعی کنفرانس هیدرولیک تا جلسه آینده بررسی و مواردی را ارائه نمایند.
  • مقرر شد تا جلسه آینده تجربیات برگزاری مجازی کنفرانس هیدرولیک توسط همکاران بررسی و در جلسه آتی جهت هم‌فکری ارائه شود.
  • مقرر شد آقای دکتر افضلی مهر و دکتر براهیمی نسبت به بررسی خلاء‌های موجود در برخی استانداردهای تخصصی اقدام نمایند و در جلسه آتی پیشنهاداتی را که براساس آن بتوان در راستای ارتباط بهتر با صنعت پروپزالی تهیه و به دستگاه‌های مربوطه پیشنهاد نمود، مطرح نمایند.
  • در خصوص شیوه برگزاری المپیاد هیدرولیک بحث شد و مقرر شد اعضا پیشنهادات تکمیلی خود را به آقای دکتر یاسی منعکس نمایند تا در جلسه آینده تصمیم‌گیری شود.
  • مقرر شد همکاران پیشنهادات خود را در خصوص طرح پوستر فراخوان المپیاد به آقای دکتر صمدی منعکس نمایند تا به طراح ارسال شود.
  • جلسه آتی انجمن بعلت تقارن با عید سعید فطر، روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه تعیین شد.

تصاویر جلسه:

 

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *