صفحه نخست - جلسات انجمن - چهارصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

دکتر فیروز قاسم زاده
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص پیشکسوتان منتخب سال ۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد بعد از اخذ نظر دبیران محترم کنفرانس ۲۱ در استان گلستان، تصمیم گیری نهایی در جلسه آینده صورت گیرد.

۲- در خصوص همکاری انجمن با سمینار بین المللی مهندسی رودخانه بحث و تبادل نظر شد. قرار شد آقای دکتر ایوب زاده در این خصوص همکاری بنمایند و همچنین پیشنهادی شد با موسسه آب دانشگاه تهران برای برگزاری نشست تخصصی در خصوص سد گتوند و مسائل کیفی آب خوزستان مکاتبه شود.

۳- آقای دکتر براهیمی نتیجه مذاکرات خودشان با آقای دکتر شایان خلیلی را که در ۹ بند مختلف در خصوص نشست آسیب شناسی استقرار ساختار مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز بود، مطرح کردند. بعد از بحث و تبادل نظر، مقرر شد انجمن یک نشستی را در خصوص این موضوع برنامه ریزی کند و در کنفرانس ۲۰ گرگان برگزار شود. همچنین طی نامه ای موضوع به شرکت مدیریت منابع آب ایران منعکس شود.

۴- آقای دکتر احدیان اصلاحات پیشنهادی خودشان در خصوص آیین نامه برگزاری مسابقه پایان نامه برتر را ارائه کردند و مقرر شد این اصلاحات را در قالب فرمت آیین نامه قبلی تنظیم و در جلسه آینده ارائه نمایند.

۵- در خصوص میزبانی کنفرانس ۲۱ هیدرولیک در سال آینده بحث شد و مقرر شد درخواست های واصله تا جلسه آینده پیگیری و در جلسه بعدی تصمیم گیری شود.

۶- در خصوص پیش نویس برگزاری مسابقه پروژه های برتر صنعت آب مذاکره شد و آقای دکتر یاسی پیشنهاد نمودند که این موضوع محدود به پروژه های کاربردی وزارت نیرو باشد. لذا مقرر شد در این خصوص و امکان همکاری با مدیریت منابع آب، با آقای دکتر مجتبی نوری مذاکره و در جلسه آینده بحث شود.

تصاویر جلسه:

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *