ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و هفدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و هفدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

 

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدحسین مهاجری
دکتر امیر صمدی (مدعو)
دکتر مهدی یاسی (مدعو)
دکتر محمودرضا مولائی نیا (مدعو)

غایبین:

دکتر جابر سلطانی
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقای دکتر براهیمی گزارشی از وضعیت طرح پژوهشی تدوین استاندارد ارائه کردند و طبق اظهارات ایشان، برنامه زمان بندی جدید تدوین و در اختیار اعضایی که برای همکاری اعلام آمادگی کردند قرار گرفته است و بناست ظرف ۶ ماه آینده هرکدام از اعضا گزارشی از اقدامات خود را تهیه و ارائه کنند. مقرر شد موضوع دریافت پیش پرداخت توسط مهندس حکمی و دکتر براهیمی پیگیری شود.

۲- در خصوص پوستر و لیست کمیته علمی کنفرانس ۲۲ بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد لیست اعضای کمیته علمی براساس دوره های قبلی انجمن بازنگری شود تا ترکیب کامل تری از دانشگاه های سراسر کشور را شامل گردد و همچنین پوستر کنفرانس بصورت کامل اصلاح و بازنگری شود.

۳- مقرر شد موضوع برگزاری کنفرانس بین المللی انجمن در سال جاری توسط خود انجمن و همزمان با کنفرانس ملی پیگیری شود. در این راستا آقایان دکتر احدیان و دکتر مهاجری بنا شد برنامه ریزی کنند تا در خصوص اقدامات لازم در جلسه آتی مذاکره شود. همچنین برنامه ریزی به نحوی باشد که در دعوت از افراد حتی الامکان از ایشان درخواست شود مقاله خود را برای چاپ در یک ویژه نامه به انجمن ارائه کنند. در خصوص زمان برگزاری در یکی از روزهای سه شنبه یا پنج شنبه یا جمعه هفته برگزاری کنفرانس ملی قرار شد در جلسات آتی تصمیم گیری شود.

۴- مقرر شد آقای دکتر احدیان از آقای براتی (مجری کنفرانس ملی ۲۱ اهواز) برای دریافت مستندات هر دو کنفرانس ملی و بین المللی پیگیری نمایند و بعد از اطمینان از دریافت اطلاعات، بخش دیگری از مطالبات ایشان واریز گردد.

۵- با حضور آقای دکتر مولایی نیا دبیر اولین کنفرانس پژوهش های مهندسی آب ایران در خصوص برگزاری کنفرانس در اردیبهشت ماه بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد کنفرانس بصورت یک روزه (حضوری-مجازی) در تاریخ سه شنبه ۱۲ اردیبهشت در دانشگاه زابل برگزار گردد. مقرر شد اطلاع رسانی کنفرانس توسط دانشگاه و انجمن بصورت مشترک انجام گردد و آقای دکتر قاسم زاده نیز هم موضوع حمایت مالی و هم اطلاع رسانی در مجموعه وزارت نیرو را زحمت بکشند. همچنین انجمن تا دوشنبه لیست افرادی که برای حضور در کنفرانس به زابل سفر خواهند کرد را به آقای دکتر مولایی نیا جهت تهیه بلیت ارائه نماید. علاوه بر این، تا روز سه شنبه برنامه نهایی کنفرانس تهیه و برای انجمن ارسال شود.

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا