ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و شانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و شانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

 

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی (مدعو)
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر امیر صمدی (مدعو)
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدحسین مهاجری
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جابر سلطانی

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- مقرر شد همچنان آقای دکتر امیر صمدی نماینده هیات مدیره انجمن در ارکان برگزاری کنفرانس ۲۲ هیدرولیک در دانشگاه مراغه باشند.

۲- مقرر شد موضوع برگزاری المپیاد هیدرولیک و مسابقه پایان نامه برتر برای سال ۱۴۰۱ از خانواده دکتر صدقی پیگیری شود. همچنین پیشنهاد حمایت خانواده دکتر محمودیان شوشتری توسط مهندس حکمی پیگیری شود.

۳- مقرر شد انجمن طی نامه ای گزارش برگزاری المپیاد را به کمیسیون ملی یونسکو ارائه نموده و ضمن تشکر از حمایت، برای سال آینده نیز حمایت یونسکو را درخواست نماید. همچنین آقای دکتر مهاجری برای برگزاری جلسه حضوری با آقای دکتر متکان رایزنی و پیگیری نمایند.

۴- موضوع تفاهم با مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری را دکتر مهاجری و مهندس حکمی پیگیری خواهند نمود.

۵- موضوع سفر هیات مدیره به کره جنوبی در پی دعوت انجمن منابع آب کره بررسی و قرار شد افرادی که تمایل به شرکت دارند، موضوع سخنرانی و آمادگی خود را به دکتر مهاجری اعلام کنند تا ایشان مذاکرات لازم را با طرف کره ای انجام داده و همچنین پیگیری برای تامین هزینه های سفر نیز صورت گیرد.

۶- آقای دکتر براهیمی نتیجه جلسه خود با آقای دکتر شفاعی را در خصوص قرارداد تدوین استاندارد ارائه کردند و بیان نمودند که آقای دکتر شفاعی با تیم جدید و همکاری تعدادی از اعضای قبلی نظیر آقای دکتر یاسی، دکتر صادقی، دکتر احسانی، دکتر جوان و … برای همکاری در پروژه اعلام موافقت کرده اند. همچنین ایشان جدول زمانبندی جدید و شرح وظایف را به اعضا ارسال کرده اند و پیگیری می نمایند که نظر همه اخذ شود. در نهایت مقرر شد در اوایل سال آینده جلسه ای در محل دفتر ایشان برگزار و موضوع با جدیت پیگیری شده تا طی برنامه ۹ ماهه به انجام برسد. همچنین در خصوص امضای قرارداد مقرر شد بعد از جلسه هماهنگی با اعضای جدید در سال آینده، در خصوص اینکه قرارداد داخلی انجمن با دکتر شفاعی یا دکتر براهیمی امضا و مبادله شود، تصمیم گیری شود.

۷- هیات مدیره مصوب نمودند از اعضای علی البدل صرفا در جلسات بصورت موردی دعوت بعمل آید.

۸- پیشنهاد تغییر روسا و دبیران برخی کمیته های تخصصی که فعالیت ندارند مطرح شد و مقرر شد آقای دکتر مهاجری و مهندس عزیزی همچنان در کمیته های بین الملل و رودخانه به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین آقای دکتر مهاجری از همکاری آقایان دکتر سرکرده و استاد میرزا در تقسیم کاری فعالیت های کمیته بین الملل استفاده نماید. در خصوص کمیته سازه های هیدرولیکی با انتصاب آقای دکتر سیدمحسن سجادی بعنوان رئیس کمیته موافقت گردید. مقرر شد در خصوص بقیه کمیته ها، آقای دکتر مهاجری با روسای کمیته ها مذاکره نمایند و در جلسه سال آینده در خصوص تغییر یا تمدید فعالیت ایشان تصمیم گیری شود.

تصاویر جلسه:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا