ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

هفتمین جلسه هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک

هفتمین جلسه هیئت تحریریه مجله هیدرولیک در تاریخ چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۳۰ در بستر فضای مجازی برگزار گردید. با عنایت به بروز بیماری کوید ۱۹ (کرونا) و برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط پیش آمده در جامعه، جلسه هیات تحریریه در اردیبهشت‌ماه بصورت مجازی در بستر نرم افزار اسکایپ برگزار شد. اهم موارد مورد بررسی در جلسه به شرح زیر می‌باشند:

۱- آقای دکتر صمدی گزارشی از روند انتشار مجلات پاییز و زمستان ۹۸ ارائه نمودند و اعلام شد که شماره پاییز چاپ و شماره زمستان نیز در دست چاپ قرار دارد. همچنین شماره تابستان ۹۸ برای اصلاح به چاپخانه عودت داده شده است.

۲- آیین‌نامه داخلی مجله بررسی و با انجام اصلاحاتی مورد تصویب هیئت تحریریه قرار گرفت. مقرر شد حداکثر مدت زمان بررسی مقالات ۶۰ روز باشد و محدودیت یک مقاله از هر نفر در هر شماره به ضوابط نشریه اضافه شود. همچنین مقالات مروری نیز به عنوان مقالات قابل بررسی مجله اضافه شد.

۳- با توجه به حداقل تعداد اعضای هیئت تحریریه نشریه هیدرولیک طبق اساسنامه مجله (۱۰ نفر)، مقرر شد در زمینه‌های تخصصی چون هیدرولیک دریا، هیدرولیک محیط زیست، هیدرولیک آب زیرزمینی، روش‌های عددی در هیدرولیک و … افراد پیشنهادی هیئت تحریریه که دارای درجه استاد تمامی باشند به هیئت مدیره انجمن جهت بررسی و ارسال به وزارت علوم معرفی شوند.

۴- مقرر شد اخطاری در سامانه به دبیران تخصصی داده شود تا در جریان تاخیر داوران یا عدم بررسی مقالات توسط ایشان قرار بگیرند.

۵- جلسات آتی هیات تحریریه نشریه به صورت مجازی در روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ بصورت مجازی برگزار می‌شود.

حاضرین جلسه:

دکتر سید علی ایوب زاده
دکتر محمود شفاعی بجستان (سردبیر)
دکتر مجتبی صانعی
دکتر ناصر طالب بیدختی
دکتر عبدالرضا کبیری سامانی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی (مدیر داخلی)

غایبین:

دکتر سیدمحمدعلی بنی هاشمی
دکتر جواد فرهودی
دکتر مسعود منتظری نمین (مدیر مسئول)

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا