صفحه نخست - جلسات انجمن - هشتمین جلسه کمیته اعضای جوان

هشتمین جلسه کمیته اعضای جوان

هشتمین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­پنج شنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۰۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:
دکتر امیر صمدی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس احمد فردوسی

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

    • با توجه به شروع فراخوان هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در سال جاری، مقرر گردید از اعضای کمیته که تمایل به همکاری در دبیرخانه و هیئت اجرایی کنفرانس به­ صورت نیمه وقت یا تمام وقت دارند، دعوت گردد تا به­ صورت رسمی با انجمن همکاری نمایند.
    • در مورد بخش­های مختلف خبرنامه آتی هیدرولیک تصمیماتی گرفته شد ازجمله اختصاص صفحه­ ای ویژه برای دعوت از دانشجویان جهت عضویت در انجمن و معرفی فعالیت­های انجمن و امتیازات ویژه انجمن برای اعضا و همچنین معرفی نمایندگان رسمی انجمن در دانشگاه­ها و شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور.
    • حداکثر زمان ارسال مطالب توسط نویسندگان خبرنامه، تاریخ ۱۰ شهریور ماه تعیین گردید.
    • پیشنهاداتی در مورد مراکز مختلف جهت بازدید بعدی انجمن اعلام شد و مقرر گردید تا امکان این بازدیدها بررسی گردد.
    • پیشنهاداتی جهت بهبود شرایط سخنرانی­های انجمن از طرف جناب آقای مهندس محمدی مطرح شد و مقرر شد تا این پیشنهادات توسط جناب آقای دکتر صمدی و هیئت مدیره انجمن بررسی گردد ازجمله این پیشنهادات شامل افزایش زمان سخنرانی­ها، تغییر زمان برگزاری آن­ها و دعوت از سخنران­های فعال در صنعت و موارد دیگر.
    • مقرر شد تا از اعضای کمیته دعوت گردد تا نقش بیشتری در جلسات و سایر فعالیت­ های آتی انجمن داشته باشند و همچنین شرایطی فراهم گردد تا اعضای فعال در کمیته­ در سایت انجمن معرفی گردند و گواهی برای این اعضا صادر شود.
    • مقرر شد لیستی آقای مهندس محمدی لیست آدرس مکاتبات شرکت های مرتبط با آب را تهیه کنند تا برای سخنرانی­های بعدی از اعضای شرکت­های مشاور و پیمانکار رسماً دعوت به ­عمل آید.

     

    تصاویر جلسه:

     

    اخبار مرتبط

    پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

    پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *